• Sofias bebbe

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Är påväg att flytta till Lund efter att ha bott utomlands i några år och vill gärna komma i kontakt med andra föräldralediga. Jag har en son på 2,5 år och en dotter som precis fyllde 1 år. Tanken är att jag ska vara hemma med dem i ett år till och det vore därför kul att lära känna andra som är hemma med lite större barn.

• Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?
  • Sofias bebbe

KajsaMaja70: vi tyckte också att det var trevligt!

Vi missade ju Skrylle sist men hade gärna åkt dit så om någon tycker att det låter bra så kan vi kanske boka in en träff där igen?

• queenofangels

träffas gärna i skrylle igen, enda e ju att ja inte kan lova att ja kommer. men tror ju att ja kommer gå över en delmså kan va skönt o göra något på dagen istället för att sitta hemma oi vänta.

• karinJ

Hej!
    vad roligt att ni har träffats igen, även om inte så många kunde komma. Min son har tillslut börjat på dagis och älskar det och jag har börjat läsa en kurs och har inte hängt med här. Till vintern när mitt nästa barn kommer kan det hända att min son får vara hemma med oss ett tag och i så fall försöker jag leta upp er igen om ni fortsätter att ses!
    Hälsningar
    Jenny

• KajsaMaja70

Hej!
    Vi kommer också gärna till Skrylle någon dag! För tillfället har äldsta sonen hög feber, och har dessutom kräkts, så vi får kurera oss ett tag...

Tjingeling!

• Sofias bebbe

KajsaMaja70: usch då. Stackare! Nästa vecka är vi uppbokade med besök och annat men vi kan kanske boka in en dag veckan efter det? Alltså om två veckor. Någon som har förslag på passande dag?

• KajsaMaja70

Laterna, det låter jättebra! Vi komer gärna till Snäckan den 8:e, det såg trevligt ut på bilderna!

• queenofangels

kommer om de går. vet ju inget alls längre :(

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?