• Sofias bebbe

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Är påväg att flytta till Lund efter att ha bott utomlands i några år och vill gärna komma i kontakt med andra föräldralediga. Jag har en son på 2,5 år och en dotter som precis fyllde 1 år. Tanken är att jag ska vara hemma med dem i ett år till och det vore därför kul att lära känna andra som är hemma med lite större barn.

• Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?
  • Thibb

Hej,

nu har jag äntligen hittat hit!

Var med första gången på Skrylle (med mina två killar) men har missat de andra gångerna, sist nu hos Laterna pga sjukt barn.

Hoppas kunna dyka upp nästa vecka på Skrylle, tyvärr krockar badet med BVC-check...

/H

Tisdagen den 23/11 kl 14: bad i Vikenbadets simhall i Kävlinge/ Furulund. Adressen är Friluftsgatan 6, Furulund.
    Laterna
    L78

Torsdagen den 25/11 kl 10: Skrylle utanför Dalby. Träff på lekplatsen, sedan medhavd fika/korvgrillning och en liten skogspromenad. Länk hur man hittar till Skrylle: www.skryllegarden.se/hitta.php
    Laterna
    queenofangels
    DHF
    Sofias bebbe
    KajsaMaja
    Thibb

• Sofias bebbe

Hej hej, det blir inget bad för oss idag. Har en snorig liten unge här som haft feber hela helgen. Hoppas att ni får det roligt i badhuset så ses vi på torsdag.

• 7feb

Hej!
    Hittade hit via hemmaföräldrars nätverk!!
    Är hemma med min son som fyller 3 år i feb. Skulle så gärna träffa folk med barn han kan leka med.

Underbart att två träffar redan är bokade! Båda jag och sonen är förskylda så vi kan inte följa med denna veckan tror jag, men ses ni ofta????

/ 7feb

• DHF
    7feb skrev 2010-11-23 09:00:15 följande:
    Hej!
    Hittade hit via hemmaföräldrars nätverk!!
    Är hemma med min son som fyller 3 år i feb. Skulle så gärna träffa folk med barn han kan leka med.

Underbart att två träffar redan är bokade! Båda jag och sonen är förskylda så vi kan inte följa med denna veckan tror jag, men ses ni ofta????

/ 7feb
    Vart bor du?
  • Laterna

L78 ringde och sa att de också är förkylda idag så vi sa att vi flyttar badet till på fredag istället. I fall det är fler som vill med så är det bara att skriva in sig på listan.Glad

DHF: -Osten heter Staerk jyde.

Torsdagen den 25/11 kl 10: Skrylle utanför Dalby. Träff på lekplatsen, sedan medhavd fika/korvgrillning och en liten skogspromenad. Länk hur man hittar till Skrylle: www.skryllegarden.se/hitta.php
    Laterna
    queenofangels
    DHF
    Sofias bebbe
    KajsaMaja
    Thibb

Fredagen den 26/11 kl 14: Bad i Vikenbadets simhall i Kävlinge/ Furulund. Adressen är Friluftsgatan 6, Furulund.
    Laterna
    L78

• queenofangels

ja kanske inte e den roligaste på torsdag om william vill äta hela tiden men vi kommer iallafall :) hoppas ni har översende med de.

• DHF

Laterna
    queenofangels
    DHF
    Sofias bebbe
    KajsaMaja
    Thibb

Fredagen den 26/11 kl 14: Bad i Vikenbadets simhall i Kävlinge/ Furulund. Adressen är Friluftsgatan 6, Furulund.
    Laterna
    L78
    DHF

• Laterna

Absolut, bara skriv in dig på listan!

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?