• Sofias bebbe

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Är påväg att flytta till Lund efter att ha bott utomlands i några år och vill gärna komma i kontakt med andra föräldralediga. Jag har en son på 2,5 år och en dotter som precis fyllde 1 år. Tanken är att jag ska vara hemma med dem i ett år till och det vore därför kul att lära känna andra som är hemma med lite större barn.

• Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?
  • DHF
    7feb skrev 2010-11-23 12:43:16 följande:
    får man hänga på på fredag?
    Självklart, jätte kul.
  • 7feb

Härligt! Avvaktar någon dag för att se om vi blir kvitt förkylningen tills fredag

• 7feb

så typiskt att när jag "hittar" hemmaföräldrar så blir jag förkyld!! Är aldrig förkyld nästan
    Få rhoppa över i morgon både jag och sonen ligger i en dimma. hoppas det blir fler träffar snart

• Thibb

Hej,

två killar med 40 gr feber. Kul!! (Not!!). Hoppas att ni planerar några nya träffar?

Ni som kör till Skrylle;  kör försiktigt!

/H

• Sofias bebbe

Jag skickade ett sms till laterna som jag hoppas att du fick. Jag har två valdigt sjuka barn här. Feber och snor. Inget kul. Hoppas att ni bokade in någon ny träff snart. Blir inget bad för oss imorgon heller. Hoppas att ni fick det mysigt i snön!

• queenofangels

Känns tråkigt att vi fick åka hem så tidigt, men visade sig att saga va sjukt trött. hon ligger nu o sover o däckade så fort vi kom hem. Hoppas ni har de fortsatt mysigt i snön.

• DHF

Superfin vinterdag, perfekt för en utflykt. Tack för idag! Ses snart igen.

• Laterna

Jag tycker också att det var en härlig vinterutflykt med pulkaåkning och fika ute i snöfallet. DHF du var verkligen duktig som fixade igång fin korvgrillningsbrasa! Sofias bebbe, jag fick ditt sms och berättade för de andra att ni inte kunde komma. Krya på er så fixar något nytt kul i nästa vecka!

• Sofias bebbe

Åh, det låter verkligen mysigt! Barnen var lite piggare på em så vi tog oss ut en liten stund och åkte pulka i alla fall!

• KajsaMaja70

Håller också med, det var jättemysigt idag! Och vilken tur att du kom ihåg att ta pulkor med dig Laterna, till på köpet flera stycken - till stor glädje för allas barn Glad!

Ni som träffas i morgon, kan ju diskutera nya roliga aktiviteter! Mina föräldrar kommer ned från Dalarna i kväll, och stannar i Skåne en vecka, men vi kan nog hitta på något i alla fall. Om inte annat är vi med på spännade utflykter veckan därefter!

Nej, dags att fortsätta städa lite här ...

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?