• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Grattis Galia!

• Mosing

Kikar in med en fråga: tror jag fått svinkoppor, ev av typ GBS. Någon annan som haft det nära inpå BF? (2 v bort)

• Mosing

Chiqita, din rygg är iofs inte likadan på bilderna Mer svank på denna grav. Så magen ser ju större ut. Min teori är att magen växer snabbare, men inte blir större totalt sett. Dock är det väl inte otroligt att du blir lite större pga att det är en pojke denna gång. Är det stor skillnad i viktuppgång?

• Mosing

Chiqita, jag tyckte tens var värdelöst. Kommer inte använda den här ggn. Verkar väldigt individuellt, kanske är toppen för dig

• Mosing

Chiqita, visst är det så, har en vecka till BF. Blir vettskrämd bara jag tänker på det (dvs smärtan). Så jag tänker inte på det Kanske inte den bästa strategin, men men... Trodde det var på gång när jag var sjuk för en vecka sen, men det hade nog bara att göra med att kroppen var sliten. Har inte känt nåt sen dess, så jag hoppas det är minst en vecka kvar. Ang. magaktivitet så var T sjövild där inne (som lillasyster), in i det sista, och när han var född gick hans ben som trumpinnar i flera månader Han gillar inte att sitta stilla längre stunder (typ bara mysa), men jag tror han är ganska normalaktiv. Och ang. slempropp släppte min med T dygnet innan han föddes.

Älgen, kul att höra! Det låter lovande   

• Mosing

Glassgrisen, det låter superfint, är ni garanterade att få föda där? Jag hoppas få föda på min MVC (det är rätt likt som det du beskriver), men de har bara 4 förlossningsplatser. Som inskriven på deras MVC har jag prioriterad men inte garanterad plats. Fick föda där sist, men sen flytta direkt till Neo pga komplikationerna med T. Annars stannar man 24-36 timmar på samma rum (där man fött) tills man åker hem. Hoppas på det den här ggn. Och ja, tänk vad tiden går fort, snart är småsyskonen här! Baby Hjärta Gå och packa väskan nu

• Mosing

Vinkar lite lojt till er alla, ligger i sängen och repar mig från magsjuka. 5 dgr till BF...

• Mosing

Kasperina, vi hade motsatt problem Allt var för litet, utom en heldräkt som tur var.

• Mosing

Kasperina, yey!

Galia, 4 dagar minsann - hurra! Hoppas det håller i sig nu Mitt bt låg på 100/60 idag och har legat därikring under hela grav. Har inte haft några yrselkänningar, men är iofs van vid att ha lågt bt.

Mrs Firren, joooo jag vill också det! Men tycker du inte att det går rätt fort andra gången?

Soo, BF-2 idag. Och jag börjar faktiskt känna mig redo, och utvilad. Samtidigt är det helt lugnt vad gäller känningar, bortsett från sd när jag rör mig, så jag räknar med att det dröjer nån vecka till iaf. Var på sista ord. kontroll idag, och började gråta när BM sa att storebror får sova över är bebis är född om vi vill det (jag frågade om han fick hälsa på). Jag blev så rörd  Skäms Solig Och ang. namn har vi varit helt överens hela tiden, men hållit det hemligt just för att slippa ev kommentarer. Plus att vi ju måste se att det "stämmer" när lillan kommer

• Mosing
    Pysslig skrev 2012-03-13 20:52:56 följande:
    Min make tror att vi snart ska gå igång med projet "multimediarum". Han känner inte helt till alla projekt som måste genomföras innan det! Skrattande

Jag såg också på relationsprogrammet, gillade det. Bra dramaturgi

Ego, BF idag men inget lär hända. Hon ligger där inne och hickar så förnöjt... 
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8