• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Lycka till ni som är på upploppet! Verkar som att jag är/var rätt ensam om att inte ha ngt emot att gå över tiden...

• Mosing

Tessan, precis så tänkte jag också Du har mina tummar för M!

Snuppis, grattis!

Spännande med Firren!

• Mosing

Chiqita, jobbigt När L var ca 1 månad gav jag extra (ersättning alltså) 2-3 ggr när jag tyckte hon verkade otillfredsställd. Men har sen inte behövts mer. Kan ju ta ett tag innan brösten justerar upp produktionen. Har du gett honom ersättning?

Borde inte Firren komma in med en redogörelse för förlossningen snart?!

Tessan, så ljuvligt med massage! Jag skulle också behöva det, men min hade inga tider nu (och snart flyttar vi ut till landet). Och så ljuvligt med sprattel i magen

L har fått 3 mån-vaccin idag och sovit en massa på det, så det blev både tid att både sitta ute i solen och läsa och att starta datorn Hon sover inte så mkt på dagarna annars, plus att det alltid är (hushålls-)saker att göra känns det som. Eftersom hon sover bra om nätterna (PEPPAR PEPPAR!!!) är det ju inget att klaga på

• Mosing

Barba, den som Älgen länkar till är toppen. Jag sover i sån varje natt. Skön, praktisk och lätt att amma i. Köp! :)

• Mosing

Och min T blir två morgon! Vore ju perfekt om M73:s bebis kommer då och håller igång sviten

• Mosing

Elsis, haha du hade kanske nåt liiite viktigare att tänka på Grattis E!

• Mosing

Tack för gratulationerna Bästa presenten: en flyttkartong med "avlagda" böcker från en kusin! Sommaren på landet är räddad

Sarahkka, usch o fy! Tur att det blev bättre snabbt. Snart bebisdags för dig, jisses. Du plussade ju nyss

• Mosing

Glassgrisen, jag känner igen paniken i bebisens ögon när syskonet närmar sig

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8