Go' förmiddag! Nu är hela huset städat, T har blivit hämtad av farfar och kommer hem igen först i kväll, och det är väl dags för mig att slappa Men jag är så fundersam... över grannen. Deras första barn var beräknat denna vecka. Jag var helt säker på att de fick förra veckan, de var borta flera dagar, men jag har fortfarande inte sett någon bebis. Mannen är hemma med kvinnan nu, och idag är de ute och jobbar i trädgården. Hennes mage var inte så stor innan, men nu är den verkligen borta (eller?). Igår var de ute på promenad med hunden, utan någon barnvagn, och åkte sen iväg i bilen, utan bebis vad jag kunde se. Hon jobbar som tusan i trädgården, gräver och har sig (för ett par veckor sedan satt hon på en stol ute medan han krattade). Ibland står de och kramas. Har de förlorat sin bebis? Vågar inte riktigt gå över och prata med dem, har bara hälsat på henne en gång och honom inte alls. Jag hoppas för guds skull att bebisen ligger och sover precis innanför den halvöpppna dörren.
Tack för lockropen på min bebis, men ni får nog ropa lite högre för jag tror inte hon hör. Hon kanske har vatten i öronen eller nåt