• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Chiqita, jag slutade amma helt när T blev 8 mån. Då åt han mat, ingen ersättning. Välling då som nu, dvs morgon och kvall. Tror det är bra att hålla igång amningen till 6 mån om man kan. Låst är bara förnamnet känner jag denna gång... (bebisen vid bröstet as I write).

• Mosing

Chiqita, förmodligen normalt men jag tycker du ska prata med bvc. De kanske har goda råd på lut Stor kram

Galia, stor kram till dig också!

Önskar alla som är på upploppet lycka till! Det är klart bättre att ha syskonet på utsidan

• Mosing

Kikar in för att se om bebisfirren kommit... Verkar vara dags tycker jag! Heja heja!

• Mosing

Firren Lång väg som i kanske ett par veckor, eller är fl igång? Det lät rätt tufft på din beskrivning. Och då tror jag du pallar rätt mkt med din andning. Håll ut! Och håll oss uppdaterade

• Mosing

Firren, ingen tvåbarnschock här heller. Och då drar jag ändå runt det mesta med barnen ensam mån-fre. Sambon jobbar ca 6.30-19 inkl restid. Tar alla nätter med lillan ensam också. Går faktiskt fint. Kanske hjälper till att jag vet att sambon bara har 11 arbetsdagar kvar innan 14 månaders ledighet!

• Mosing

Och jämfört med när jag var gravid i v 39-41 och vi inte såg honom alls på flera dgr i sträck (upprepade ggr alltså) pga jobb... DET var lite tungt.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8