30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Så spännande Chiqita! Stor kram
Så spännande Chiqita! Stor kram
Chiqita, jisses vad du utsätts för grejer av busen Slemproppen märkte jag faktiskt bara med ettan. Och vattnet har aldrig gått förrän i förlossningsrummet. Trean var första som jag behövde "jobba fram" värkarna så att säga, minns kampen för att inte bli hemskickad Och med detta vill jag väl bara säga, man vet aldrig hur det blir Heja dig iaf!
Chiqita, förstår att det känns jobbigt och ledsamt, men det låter onekligen som att det kan bli när som helst nu. Jag visste inte heller att en kan stänga sig när en väl öppnat sig Kram!
Chiqita, bra jobbat!!! Åååå så fin han är, jag blir alldeles tårögd. Hoppas du mår efter omständigheterna bra! Kram
Chiqita, det låter som att du känner dig tillfreds med hur det gick till, skönt! Och skönt med ett nätt litet huvud, min trea mätte 39 cm i huvudomfång
Grattis till ettåringen Poison!
Vår lilla är 10 mån nu och har börjat krypa. Gud så gulligt det är! Fortfarande en förnöjd typ som knappt märks
Chiqita, men usch o fy Krya på dig!
Jemema, min mamma fick alla tre barn i princip på BF, jag gick över tiden med alla mina tre (12, 11 resp 8 dgr). Så för oss stämmer det iaf inte
Men Galia, grattis och klart jag håller tummarna!!!
Chiqita, hjälp vad läskigt! Bra att du gick på magkänslan. Huvva Skönt att du är bättre nu, hem och vila! Kram
Men hej på er! Hade tydligen tappat tråden för nästan en månad sedan, men har nu skumläst ikapp tolv sidor. En ny bebis (jättegrattis Jemema!) och massa nya illamående preggisar - härligt!
Min bebis är snart ett år och någon fyra blir det icke (även om några i familjen skulle vilja det)
Kramar till er alla! Och hoppas verkligen ni har en trea på gång snart Siggan
Snow, men så skönt! Nu fortsätter vi hoppas att provet går bra och ger bra resultat. Kram
Galia, härligt! Jag vet ju att du har ett exceptionellt bra minne, men är ändå förundrad över att du kommer ihåg vilken ul-bm du haft Samma sak med bm vid fl som ju många verkar minnas. Herregud, jag vet ju knappt vad de heter precis när vi gått därifrån. Man hälsar i värkdimman och sen är det nåt skiftbyte, och ett till innan man äntligen landat med bebisen i famn
Jemema, vi har inte haft dop/namngivning men om hade vi gjort som inför Gs ettårskalas till helgen: "fysiska presenter undanbedes men G blir glad om ni har möjlighet att köpa något från webaid.se".
Snow, hur är det med dig och ev symptom/oro nu? Kram
Galia, jag har haft mk i framkant med 2 av 3, eller alla 3? Hur som så har jag känt rörelser från ca v 16-18, så det är inte nödvändigtvis så att det dröjer längre. Lider med dig i ditt illamående, du har det verkligen tufft.
Snow, usch ja för att få det beskedet (om det är dåligt). Förstår att det är svårt att släppa det ur tankarna. Skönt att slippa illamående iaf
Min lilla bebis är inte längre en bebis, ett år fyllda igår. Nu står hon vid balkongräcket och dansar till musiken från vattengympan i poolen (är på semester)
JAAAAAA! Åh så glad jag är för er skull Snow! Woho!