• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Och mina sitter vid matbordet och tittar på paddan till frukost på vardagar. Medan jag ränner runt och fixar mat, kläder mm till tre små (och en stor), puh!

• Mosing

Anceka, ingen erfarenhet här tyvärr (eller tack och lov kanske). Hoppas lillan får det lindrigt iaf!

• Mosing

Anceka, jag försökte svara för flera veckor sedan men appen strulade. Min G har varken tänder eller förmågan att åla (framåt) än. Men hon har börjat gå upp ordentligt i vikt haha. Jag slutade amma för 2 v sedan, alla är helt nöjda med det När börjar du jobba? Jag börjar i mitten av aug. Känns ok.

Hur står det till med trådens andra bebisar? Och trådens gravida? Och alla ni andra?

• Mosing

Pixerpie, härligt att det är så nära nu! Heja dig när det väl är dags!

Jemema, tänk att L ska få ett småsyskon, så underbart för er. Glädjer hon sig?

• Mosing

Jag "nöjde" mig med att hämta ut present från Ica maxi (fick kupong hemskickad, hur tusan kunde de veta? Måste vara nåt samarbete med typ Libero). Var iaf dels en sån där box från nåt blöjmärke med några blöjor och prover men också en kasse med mat mm. Toppen! Blöjhink och annat strunt skippar jag gärna

• Mosing

Pixerpie, stort grattis till luriga trean! (även min trea var lurig, som bm förvarnat om)

Chiqita, spännande! Sköt om dig sista dagarna/veckorna nu

• Mosing

Poison, hehe. Jag har regelbundna mardrömmar om att jag plötsligt är höggravid dvs har en nära förestående förlossning. Aldrig mer, säger jag bara, hur underbara de än är när de kommit ut

• Mosing

Chiqita, oj kanske är på gång? Jag har aldrig haft såna känningar annat än när det varit dags. Med trean var första gången jag hade riktigt lång latensfas utan särskild smärta (ca 12 h).

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8