30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Haha, tänk att alla andras graviditeter går så snabbt
Lycka till i morgon Chiqita!
Haha, tänk att alla andras graviditeter går så snabbt
Lycka till i morgon Chiqita!
På tal om dubbelnysningar så brukar jag när jag är gravid nysa när jag äter frukost. Hur skumt är inte det?!
Anceka, härligt med skidåkning!
Vi5, så bedrövligt. Får iaf tacka för att det får mig att uppskatta min svärmor mer
Chiqita, du är alltså sjukskriven? Varannan dag låter iaf bättre än varje. Hoppas du snart får må ännu bättre OCH har en välmående liten där inne. Skulle nu göra provet nu i veckan?
Jag har halsfluss men är på bättringsvägen tack vare penicillin nu. Väldigt bra tajmat (eller dåligt?) sov storbarnen över hos svärisarna när jag mådde som sämst. Guld värt att ha dem så nära, och att de gladeligen har barnen hos sig. Och barnen älskar att vara där. Slipper jag bara umgås med svärmor är allt fulländat (hon är verkligen inte en elak person, bara lite fel för mig)
Chiqita, hoppas det gick bra!
Anceka, det är nog inte omöjligt. Vi har också lite sämre med nattätandet nu, dvs fler ggr (kanske 3 nu). Vid vägning förra veckan hade hon tappat ytterligare lite mot sin kurva så jag försöker tänka att det är bra att hon käkar Men hon är ff över medel både på längd och vikt och rasar inte så jag är inte orolig. Nattamningarna är dessutom otroligt smidiga så det känns ok.
Anceka, då är hon större än G som vägde in på knappa 6,1 kg Hoppas hon slipper feber. Och att hon förlåter dig snart
Stramalj, en respektabel vikt! Har faktiskt funderat på när det var han vägde 9 kg En person jag följer på IG har en dotter på 13 månader som väger 6,2 kg (med någon sorts syndrom)
Chiqita, åh jag lider med dig! Vad snabbt man (jag) glömmer hur det är att vara konstant illamående i flera veckor. Tärande vill jag ändå minnas
Jag tror heller inte alls på såna tester eller magens utseende eller liknande hitte-på Jag hade fel med tredje (tyckte den graviditeten var mest lik den med T), de två första visste vi ju med.
Anceka, G har också börjat bajsa mer sällan. En gång per 1-2 dagar, ett jättelass med senap Man får vara på sin vakt för det svämmar gärna över då...