• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Anceka, oh jisses så bra! Här har det inte alls varit på den nivån, härom natten blev det tom första matning halv tolv... Väldigt oförutsägbart. Fast absolut inom rimliga gränser, mer än 2-3 ggr/natt äter hon inte.

• Mosing

Anceka, skönt! Vi har (peppar peppar) riktigt flow med barnen nu. Efter den något påfrestande vab-veckan... Himla härligt när de är på gott humör. Till och med promenaden hem från fsk är trevlig Hur mår svanskotan?

• Mosing

Anceka, hmm... Nog hinner du med ett besök innan jul? Säg till om du vill ha namnet på min eminenta kiropraktor (på Ö-malm). Jag var där senast idag.

• Mosing

Här är det också sjukdom. T hade ont i "munnen" (läs: halsen) i torsdags, sov länge på em när jag hämtat tidigt från fsk och kräktes av kvällsvällingen. Tittade ner i hans hals med ficklampa och det var supersvullet och illrött. Så ledig fredag med kompis + barn blev ledig fredag med sjukstuga. Han var dock rätt pigg igår. Får se hur han mår idag, alla utom jag sover fortfarande. Jag blev tyvärr slutgiltigt väckt av att G behövde ny blöja för en timme sedan. Synd på en sovmorgon...

• Mosing

Åh Chiqita, äntligen! Grattis! Håller tummarna hårt att allt går fint.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8