30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Juni, T var 10 mån när han fick sina första två tänder. Allt i sinom tid
Juni, T var 10 mån när han fick sina första två tänder. Allt i sinom tid
Vinkar lite till Evasha, attans att han borrat ner rumpan lillbusen. Men snitt kan ju bli jättebra det med. Kram kram
Evasha, BRAAA! Ligg nu så snällt och fint lillebror Kram
Är förresten relativt nyplussad med tvåan så jag håller lite koll på er här inne men avvaktar innan jag joinar er på riktigt. Vill gärna se "det" på ett UL innan jag vågar tro att det ska gå vägen
Tack för alla gratulationer och tummar!
Puchahontas, jag känner igen mig i det du skriver men vågar inte säga det högt Är en anledning till att jag gärna vill kolla könet vid RUL, för att minimera risken att bli (irrationellt) besviken vid förlossningen om det är en pojke till. Bättre då att vara inställd på det tänker jag, plus att det är så attans svårt med pojknamn Krya på dig!
Assar, 5 h på 3 barn Vilken förlossningsmaskin du är Jag låg och vrålade mig igenom mina 5 h med T så att vanka runt och käka mackor känns rätt exotiskt för mig också...
För att inte tala om att skaka hand och presentera sig för bm vid ankomst. Jag "presenterade" mig genom att spy ner halva entrén när vi blev insläppta
Knase, jag kissar nästan på mig när jag läser om ditt protestkissande
Evasha, kram till dig! Min sambo åker till bygghandeln varannan dag typ när ngt är i görningen, varför inte handla lite mer "framåt" tänker jag? Alltid är det nåt man kan irritera sig på Men jag säger inget, bara han får tummen ur och bygger är jag glad Men du, det låter ändå som att ni får det fint! Fast förstår om du vill att det ska gå lite smidigare och snabbare. Och hoppas verkligen att fl blir bättre än väntat/befarat!
Fiolina & Johanna, jag blev också lättad när läkaren sa "nu vill jag att bebisen ska komma ut" och tog fram sugklockan. Ont javisst, men det hade det väl gjort utan också tänker jag. Och ut kom han ju