-
-
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
-
nu blir jag jätte förvirrad, billigare på Elite i riga? är det dit jag skall höra av mig?
jag blandar ihop allt just nu ;) någon som har webbadressen dit? -
http://www.fert-c.ee/elite/eng/donsperminfoeng.htmlmilou67 skrev 2010-03-18 15:41:51 följande:nu blir jag jätte förvirrad, billigare på Elite i riga? är det dit jag skall höra av mig?jag blandar ihop allt just nu ;) någon som har webbadressen dit?
egv fick du några inlägg ovan -
Hej igen Milou,
Jag hade först kontakt med Elite i Estland där bla Låla går men hamnade i nästan samma situation som henne när det blev många och svåra frågor så förstod inte Dr Söritsa mig.
Manliga läkaren Maris Arajs på EGV förstod alla mina frågor och var väldigt bra.
Priserna är det samma men jag valde EGV.
Ingrid -
inkan70: Jag tänkte själv på EGV i Riga i fall det inte går vägen nu med FET (vilket jag inte tror det gör!). Riga ligger till handa med resor och allt, tycker jag. Och oavsett hur mycket jag gillade läkaren på AVA, har kommunikationen varit dålig vid FET. Dessutom är dem mycket dyrare.
-
Crijo klart det kommer att funka för dig med FET har du funderat på att få akupunktur innan du åker?
Något jag funderat på är att alla verkar ta nedregleringspruta även vid FET, på RMC i Malmö där jag skall göra mitt nästa försök får man ingen spruta?.. -
Inkan70, alla blir inte nedreglerade, jag har aldrig gjort det innan FET.
Och till sist verkar det ju gått bra ändå!
Kram
ZXZX -
Hej,
Är det någon som vet om AVA i Riga brukar ha sommarstängt och i så fall när ungefär och hur länge? Planering, planering...
Kramar på er alla! -
Hej!
Har varit både på Elite i Estland och på EGV i Riga.
Kan varmt rekomendera EGV i Riga. Har nyss gjort embryodonation med frysta embryo där. Fick mitt livs första pluss i måndags! Kan inte förstå att det är sant. -
fiix, grattis!!! kan jag inboxa dig o proppa dig full med frågor om Egv?
-
Supergrattis Fliix till plusset.
Kram Bettina