• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
    Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}

Klippte ut det som vi hade i tråden sen förut…
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
  • LoLiNi

tjorven: Massor med sympati och kramar - lider med dig också! Har du gjort beta hcg-blodprov? Det blir tydligare och lättare att ta till sig om man får ett lågt och/eller minskande/avstannat hcg-värde.
    Vid mitt missfall hade jag svårt att ta till mig faktumet att VULet visade att det inte fanns något kvar därinne och först när jag fick veta att hcg:t gått ner kunde jag riktigt acceptera faktum!

Kram
    Låla

• Caribe

Är så ledsen för Er skull Sodkt och Tjorven, kan inte ens komma på några ord utan det är bara så sorgligt varma kramar!!!!! {#lang_emotions_heart}

• kramiiis

tjorven och sodkt: massor med kramra till er!

låla: du kan gärna ta över tant röd härifrån om du vill, kan dummpa henne i sumpan!

♥leva livet, kom så ska vi leva, livet livet, kom så ska vi leva!!!♥
  • förväntan68

Sodkt
    Styrkekramar till dig, och även till Tjorven, usch vad jobbigt, jag saknar ord.
    Men massor med kramar får Ni.

• LoLiNi

omstart: Tack - hon tages tacksamt emot med kaffe och doppa!

Ska på akupunktur i kväll och hoppas att det kommer att hjälpa till att återställa menscykeln. Är just nu inne i dag 30 - hade en 24-dagars cykel innan jag började med ÄD...

Kram alla tappra,
    dL

• ÄlvanAlva

Sodkt & Tjorven: Kramar om - lider med er!

• fliix

Sodkt och tjorven, fy vad tråkigt, det är så j-la orättvist, lider med er.

Har i dag fått svar på att HCG värdet var 490 i går på dag 14 efter FET, någon som vet om det är högt eller lågt?

• tjorven01

Tack alla underbar människor
    Trots att inga ord tar bort den sorg man bär med sig så värmer era ord i hjärtat.
    Har inte testat hcg men har aldrig trott att jag skulle ha kunnat bli gravid så jag har inte varit särskilt svårövertygad av det negativa gravtestet. Hos mig känns ett positivt test som något jag aldrig kommer att få uppleva. Men det kommer inte vara ett alternativ att ge upp förrän läkarna vägrar göra fler ivfer. Det brukar heta trägen vinner... så vi får väl se om det stämmer.

• Gottisen

Sodkt och tjorven: ledsen för er skull : ( 
    Vi lyckades inte förrän på sjunde försöket. Så ge inte upp hoppet.

Var på tillväxtultraljud igår (v 32+0). Allt var jättebra med tvillingarna. Den ena vägde 1940 gram och den andra drygt 2200 gram. Så de var rätt "stora" för att vara tvillingar.

• plupp06
    fliix skrev 2010-03-23 18:42:38 följande:
    Sodkt och tjorven, fy vad tråkigt, det är så j-la orättvist, lider med er.Har i dag fått svar på att HCG värdet var 490 i går på dag 14 efter FET, någon som vet om det är högt eller lågt?      
    Grattis till {#lang_emotions_plus}. Tror 490 är ett normalt värde för RD 14. Fick du ett eller flera embryon?
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3