-
-
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
-
Sodk och tjorven: Verkligen ledsen, så himla orättvist att det inte fungerat denna gången. Hur tungt det än känns så ge inte upp. kram
-
Sodkt och Tjorven - massor med styrkekramar till er
Ge inte upp, 2010 kommer att bli ett bra år.
Kram -
Åhh, vad tråkigt Sodkt och Tjorven. Många kramar!
Fliix: Grattis till plusset efter ditt FET! Jag har inte hängt med riktigt, vilken klinik går du på och hur många embryon satte du in?
Själv närmar jag mig min FET, har börjat käka östrogen nu. Snart bara två veckor kvar! Hoppas nu att åtminstone 1 eller 2 embryon klarar sig. Vore ju himla tungt om inget klarar sig när man har medicinerat innan. Vi har redan bokat flyget ner, hur har ni andra gjort? Har ni väntat till sista stund? -
Hej, tjejer!
Nu är det gjort! Slemhinna 11,6 mm. Jag ruvar på 2 st embryo. Alla 3 har överlevd upptinningen och börjat dela på sig, men fått tillbaka dem bästa 2.
Jag har fått trombyl oxå denna ggn och hon vill avvakta hur jag reagerar på den. Hon gav mig massa prover att ta i slutet av april. Kunde man inte göra det i förväg????
Dock har jag fått ta bara 2 st 400mg vaggisar/dag (800mg). Någon som har erfarenhet av lägre doser? -
Hon = läkaren från Ava i Riga
-
Jag fick utrogest också 200 mg/dag så jag tog alltså 1000mg/dag. Jag hade samma läkare som du har.crijo skrev 2010-03-24 08:36:09 följande:Hej, tjejer! Nu är det gjort! Slemhinna 11,6 mm. Jag ruvar på 2 st embryo. Alla 3 har överlevd upptinningen och börjat dela på sig, men fått tillbaka dem bästa 2. Jag har fått trombyl oxå denna ggn och hon vill avvakta hur jag reagerar på den. Hon gav mig massa prover att ta i slutet av april. Kunde man inte göra det i förväg???? Dock har jag fått ta bara 2 st 400mg vaggisar/dag (800mg). Någon som har erfarenhet av lägre doser?
Kram kram -
Oj, oj det händer en hel del här, det var ett tagsedan jag var inne nu. Grattis till er som testat positivt, och alla nyruvare samt alla som snart är på G all lycka till er!
Sodkt och Tjorven; tankar och styrkekramar till er, det är så ledsamt och jobbigt!
Fliix ett hcg-värde på 490 dag 14 låter super tycker jag. Detta värde hade jag först på ruvardag 24. Jag är nu i v 6-7 och ska på mitt första UL äntligen idag. Är så nervös och orolig att min intution ska vara sann att något är galet då jag tycker mitt hcg legat i underkant, men det har ändå ökat hela tiden. I eftermiddag vet jag.
Kram på er -
Gottisen: skönt att höra att allting står bra till med dig!
Kram
Låla -
Då säger jag Lycka till Nilisen!! Håller tummarna att allt ser finfint ut!
Crijo, vad kul att det är på G!
Själv har jag svårt att fatt att det är bara lite mer än 2 veckor tills vi ska till Alicante...Känns inte att det är på riktigt ännu faktiskt!
Men det är en heltidsjobb att samla ihop mina journaler kan jag säga....
Nej usch nu måste jag jobba lite...
Ha en härlig dag allihopa!
Kram från en huvudstad med fantastisk soligt väder (tur att man är instängd på kontoret!)
Kram! -
Nu har jag läst genom tråden. Det har hänt så mycket!
Tjorven och Sodkt: vad tråkigt! Jag är ledsen för er skull. Kramar
Gottisen: Grattis! Jätte roligt att läsa! Det börjar närma sig...När har du BF?
Fliix: Grattis! Det låter jätte bra ju.
nilisen: Jag håller tummarna för dig!
Bette: Jag fick Utrogest vid första försöket oxå men hade problem att stoppa in. Det gled inte och fastnade hela tiden, var rädd att skadda mig. Jag sa det till läkaren och frågade om jag kan ta 3 vaggisar i stället, men hon sa nej. Jag ska ta bara 2 st. Jag förstår inte vad hon var rädd för...
Jag försöker vara glad eftersom alla embryo var envisa, sega rakare, men det är svårt. Jag har en period när jag lätt målar f-n på vägen...