-
-
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
-
Tjorven förhoppningsvis behöver du inte gå till henne då jag hoppas att det går vägen den här gången för dig
Ja zxzx och jag skrev samtidigt tror jag talar för oss båda när jag säger att jag saknar att gå där -
Ja tack tjejjer det värmer. Jag fick inte tillbaka några högoddsare direkt och det här var 6e gången så jag är rätt luttrad nu. Har haft lite ont i magen ett par dagar precis som vid tidigare misslyckanden men inget blod än och de säger ju att hoppet är det sista som överger en. Och skulle det inte bli något denna gång heller så skam den som ger sig
Tack för uppmuntran och kramar till er -
tjorven: Dr Ma på tule gatan 08-155259 tar emot dig på stört och hon kan dom tider du vill hon har 4 patienter på en gång och det är super bra för då är det lättare att få tid.
Gå ej till Sophie lagerkrantz.. jag gillade henne men när jag började där efter 4 hyffsade IVf försök där äggen alltid varit 10 p ägg men när jag började hos henne dog äggen. Det var katastrof och hon fattade ingenting. Örterna var det värsta jag druckit och jag höll på att spy hela tiden`MEN mitt FSH värde gick faktiskt ner från 13 till 4. Men det hjälpte inte mina följande 5 ivf försök dog äggen eller vi fick avbyta. Jag säger inte att hon är dålig men jag ångrar mig att jag spenderade närmare 5000 kr på att gå dit. Däremot dr MA där blev det bara bättre.
Har bestämmt mig för Egv Riga. känns skönt
Trevlig helg -
Åh nu blev det inte lättare att välja men tack för alla upplysningar. Har inte slutat hoppas än.
Trevlig helg allihopa. -
Va tråkigt Milou att det inte funkade hos Sophie! Både jag och Caribe är ju gravida och en bit på vägen nu och jag tror vi båda är evigt tacksamma mot henne för det! Jag håller med om att örtavkoken inte är så goda, men om det ger resultat så gör det inget!
Tur att det funkar bra nu hos dr Ma!!!
Kram
zXZX -
Detta med upplevelser av akupunktur är så indivuiduellt. Vissa kliniker har flera patienter samtidigt medans andra har en i taget. Jag har testat lite olika ställen och nu sist inför ET gick jag hos en som heter Susana Quintela i vasastan. Jag tyckte hon var duktig och engagerad i min situation. Jag blev ju gravid men vet inte om det har något med akupukturen att göra, men hursomhelst så var det avslappnande att gå på behandlingar och jag tycker inte det var några bortkastade pengar.
Tycker det är viktigt att man hittar en akupunktör som är realistisk och inte lovar guld och gröna skogar. En jag träffade påstod att mina FSH värden på 75 minsann skulle kunna gå att minska till normala nivåer, jo eller hur.... -
Grattis Fliix
-
Vad härligt, snart dags för hemgång då. Vi låg ju på Neo med C i fem dygn, personalen där var helt underbar, vi kände oss så trygga när vi åkte hem. Du vet att du får tillfällig föräldrapenning när du ligger på Neo med ditt barn, kolla upp det, läkaren skriver intyg till försäkringskassan, dina föräldradagar behöver alltså inte gå åt då du ligger på sjukhus och tar hand om ditt barn. Din sambo/make behöver då inte ta ut sina 10 dagar förens ni är hemma igen, ett tips bara.Hinos skrev 2010-03-19 11:52:31 följande:Igår drog Signe ur sin sond och sen dess har hon bara ammat och ändå fått i sig vad hon behöver!! Äntligen börjar det släppa... nu ska vi bara amma i ett dygn utan att väga henne och sen ska vi se hur mycket hon väger imorgon och hur mycket hon får i sig... Så nu börjar vi närma oss hemgång - äntligen Den här tråden hade jag missat... får läsa igen senare idag...
Krama om hela familjen, trevlig helg
Bette -
Jo, vi har tillfällig föräldrarpenning båda två men kommer nog hem på måndag!!!
-
här har det varit lugnt lite nu, kramar om er iaf