Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Milou har du kontaktuppgifter till din akupunktur på Tulegatan. Själv har jag gått hos doktor Nie på Essingen men känner att det tar så otroligt mycket tid hos henne. Det är ju ett halvtidsjobb att gå där...
Milou har du kontaktuppgifter till din akupunktur på Tulegatan. Själv har jag gått hos doktor Nie på Essingen men känner att det tar så otroligt mycket tid hos henne. Det är ju ett halvtidsjobb att gå där...
Caribe
Tack snälla ska absolut höra av mig till henne inför min nästa. Måste bara vänta in resultatet från denna först är på ruvardag 13 nu.
ZXZX
Tack till dig med såg bara Caribes först
Ja tack tjejjer det värmer. Jag fick inte tillbaka några högoddsare direkt och det här var 6e gången så jag är rätt luttrad nu. Har haft lite ont i magen ett par dagar precis som vid tidigare misslyckanden men inget blod än och de säger ju att hoppet är det sista som överger en. Och skulle det inte bli något denna gång heller så skam den som ger sig
Tack för uppmuntran och kramar till er
Åh nu blev det inte lättare att välja men tack för alla upplysningar. Har inte slutat hoppas än.
Trevlig helg allihopa.
Testade negativt i går 6e gången. Det blir bara värre och värre varje gång. Nu tar jag en timme i taget.
Hoppas det går bättre för er andra.
Tack alla underbar människor
Trots att inga ord tar bort den sorg man bär med sig så värmer era ord i hjärtat.
Har inte testat hcg men har aldrig trott att jag skulle ha kunnat bli gravid så jag har inte varit särskilt svårövertygad av det negativa gravtestet. Hos mig känns ett positivt test som något jag aldrig kommer att få uppleva. Men det kommer inte vara ett alternativ att ge upp förrän läkarna vägrar göra fler ivfer. Det brukar heta trägen vinner... så vi får väl se om det stämmer.
Sodkt,
Tycker du gör rätt i att ta en paus om det känns för jobbigt. Ibland kan det vara skönt att bara få vila lite och slippa leva mellan hopp och förtvivlan. För mig känns det alltid bäst att komma igång så fort som möjligt.
Själva håller vi fortfarande på med egna ägg men planerar att starta upp med ÄD om det inte går.
Massa styrkekramar till dig