• Hinos

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Igår drog Signe ur sin sond och sen dess har hon bara ammat och ändå fått i sig vad hon behöver!! Äntligen börjar det släppa... nu ska vi bara amma i ett dygn utan att väga henne och sen ska vi se hur mycket hon väger imorgon och hur mycket hon får i sig...
    Så nu börjar vi närma oss hemgång - äntligen {#lang_emotions_heart}

Den här tråden hade jag missat... får läsa igen senare idag...

• Hinos

Jo, vi har tillfällig föräldrarpenning båda två men kommer nog hem på måndag!!!

• Hinos

Tittar in mellan matningarna... och önskar er alla en GLAD PÅSK {#lang_emotions_heart}

• Hinos

Vad trist att det inte gått vägen för nån av er!
    Kul att du är på gång igen Omstart!
    Det är mycket ÄD bebisar men vi fick en tjej så det kan bli tjejer också...

Vår lilla Signe är nu 6 veckor och skulle ha kommit i lördags den 10 april, så nu är hon på rätt sida sitt datum.
    Hon är fortfarande lite dålig på att äta så hon får tillägg. Det är pappa som ger tillägg och jag ammar. Jag ammar alla mål förutom morgon målet som pappa tar själv. Nu börjar han att jobba imorgon så då får jag ju även börja ge nappflaska.

Det är fullt upp... vi bygger ju hus samtidigt!! Men i helgen kommer en skånekompis upp och det ska bli kul att få visa upp vårt mirakel. Mina vänner bor ju 120 mil bort... eller 20 mil...

Ha det gott alla och lycka till {#lang_emotions_heart}

PS: jag hoppas ju snart vara här igen... och få syskon... men det dröjer ju några månader till!!

• Hinos

Vi vill prova få syskon så fort som möjligt, jag fyller ju 42 på söndag och känner att tiden rinner... men först ska jag amma färdigt och få tillbaka mensen men sen så...

• Hinos

Det är konstigt, man ligger i 8 månader, förlorar en tvilling och ändå bara längtar man efter att få bli gravid igen... att längtan kan vara så stor. Det märks ju här också, att alla gör försök på försök!!

• Hinos

Lycka till alla som är på gång, har svårt för att hålla koll på alla!!

Signe och jag har det bra, hon växer så det knakar och ligger i mitt i knä och myser. Har man problem med sömn innan man får barn är det bara förnamnet då man har barn... här sovs det på tok för lite... men det gör ju inget!!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3