• Hinos

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Fröken Bus, kan du inte ha någon annan med dig?

• Hinos

Det gäller att se posivitivt på allt Fröken Bus!! Hoppas du kommer tilbaka snart igen!!

Julia Romare, ja, det är säkert bra att ta ett rejält break. Vi har åldern emot oss, eller jag känner iaf att det är så därför ligger vi i... Men annars hade jag kanske jag velat vänta tills i sommar.

Jag kände också en kort sekund att vi kanske skulle separera då mina ägg var dåliga men vi höll ju på att bygga hus och min man sa att jag kanke inte heller kan bli pappa. Jag älskar dig och vill inte vara utan dig oavsett barn och det kändes underbart och sedan den minuten har jag inte tvivlat på oss...

• Hinos

RickardS, jag vet inte så mycket om blödningen men mediciner har vi också fått skickat från kliniken. Men vissa har doktorer här i Sverige som skriver ut recept till dem. Det är vissa privata doktorer som skriver ut recept då man kan få dem på högkostnadskortet.
    Var har ni varit och gjort ÄD?

• Hinos

RikardS, den andra gången vi var till Riga så hade jag räknat ut hur mycket piller vi behövde så då handlade vi allt på en gång. Det koster ju 50 euro för bara frakten... fick ju sprutan skickad till mig nu!!

Lycka till på UL!

• Hinos

Grattis Skrutten, det var verkligen kul för dig, hoppsa du sprider lite tur till oss andra också!!

• Hinos

RickardS, det finns en tråd för oss som är på Ava Kliniken i Riga!

• Hinos

Vi kommer en vecka efter... ska vara i Riga någon gång under vecka 8!!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3