• Hinos

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Det är ju tredje gången jag är gravid och jag känner redan mina små, och är i vecka 13. Det är häftigt men har man inte varit med om det tidigare vet man inte förrän senare att det var sparkar!

• Hinos

Leia, förra gången då det inte blev något plus för oss så dröjde mensen i två veckor... vad jag har hört kan man däremot få sena plus vid äggdonation. Jag åt mina mediciner tills jag fått svar på mina Hcg värden, jag tog två.

Man lever mellan hopp och förtvivlan.

Jag är iaf glad att ni kan få adoptera, vi var ju för gamla för det. Annars hade vi kanske inte gjort äggdonation utan gått direkt på adoption, men vi bodde i husvagn över ett år då vi började bygga huset och det var väl inget bra i en hemutredning!! Min kompis har en liten pojke från Kina och man skulle kunna tro att hon var mamma, de passar så bra med varandra. Lycka till!

• Hinos

Jag tror att det står på pappret att man inte ska ta heta bad eller bada bastu de närmsta veckan. Jag väntade med att bad till jag testat med i sjöar tror jag inte det är farligt, de ska ju vara tätt upp... det är nog mer värmen!

• Hinos

Elle69, man oroar sig hela tiden.

Idag har vi varit på ultraljud och Humle och Dumle verkade må bra och växer och frodas.

• Hinos

Magnus, vi går i Riga men blev framflyttade en vecka då äggen mognade tidigare än beräknat, nu väntar vi tvillingar...

Lycka till!!

• Hinos

Jag trodde moderkakan satt där den satt redan från början, man lär sig nytt hela tiden. Våra små knattar trivs bra i magen och jag blir bara tjockare! I vecka 22 hade jag en mage som var i vecka 35 om jag hade haft en... undra hur man ska se ut i höst?

• Hinos

Lycka till Kräfta!!

Själv var jag på ultraljud igår och nu väger mina små 1100 g och allt ser bra ut. De spelar nog fotboll dygnet runt för det är jämt full rulle i magen!! 

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3