• Hinos

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Oj! Hade visst blandat ihop det...

• Hinos

Förra gången mådde jag inte dåligt av sprutan utan av kortisonet... märkte inte av sprutan alls och hoppas det blir så nu också. Jag har en annan spruta denna gång...

• Hinos

Jag har hört att i Finland och Lettland får de ca 5000 kr om de donerar. I Sverige får du nästan inget, det är väl som att lämna blod.
    Det är kul att det är många som är på gång, vi har ju frysta embryo och hoppas de överlever!

• Hinos

Jag fick akupunktur förra gången men den doktorn har semester nu när vi ska dit igen... trist!!

• Hinos

Jag har blivit så godis sugen... undra om det är en biverkning Flört eller om det är mensen som spökar!

Kan då säga att vissa barn, som  vårt, sover 20-08 varje natt och ofta lite längre och har gjort det sen hon var 3 månader... skippade då nattmålet...

• Hinos

Jag fick ju mens dagen efter sprutan... hoppas det blir bra ändå... hade ju blödningar innan dessutom! Kollade igenom förra gångens livmoderslemhinna. Vid första kollen var den 2 mm och vid andra 10 mm. Vi får se hur det blir denna gång. Ska på ultraljud på tisdag.

• Hinos

Grattis Tea75, prata nu med dem ofta och tänk inga negativa tankar!! Du har testdag då vi har FET!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3