• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
    Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}

Klippte ut det som vi hade i tråden sen förut…
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
  • LoLiNi
    omstart skrev 2010-03-22 20:42:11 följande:
    här har det varit lugnt lite nu, kramar om er iaf
    Kramar tillbaka! ;)

Passar på att efterlysa: Tant Röd! Tant Röd! Ombedes att omgående bege sig till Sumpan!

Kramar till resten!
    Låla
  • inkan70

Låla jag letar för fullt..
    Har en fråga gjorde min äggledarröntgen i torsdags och det gjorde ju j..vla ont är nu rädd för att ngt blivit fel, känner av en brännande känsla och har missfärgade flytningar. Är det någon som vet?
    Tur nog har jag en gyn tid bokad i morgon så jag kan ju kolla då men man undrar.
    Kramar Inkan

• LoLiNi

Tack, Inkan! :)

Vet ingenting om äggledarröntgen, tyvärr! Men det är det säkert någon annan som gör!

Kram
    Låla

• ÄlvanAlva

Inkan70: Vid äggledarrtg sprutas ju vätska in och med maximal otur kan man få infektion som behöver behandlas - så det är bra att du har gyntid! Åk in tidigare om du får feber eller värre smärtor!

• sodkt

Det blev ett minus på vårt andra FET. Om det blir omtag eller ej vet vi inte idag, vi får ge det lite tid och sedan se om vi orkar med en ny behandling med tanke på långresor och väntan osv..

Tack för ert stöd. Kram från ett +35 C tropikerna!

• inkan70

Sodkt gud vad tråkigt för er, kan förstå att det känns jobbigt.
    Njut av varandra och fundera igenom vad ni orkar med. 
    Många styrkekramar Inkan

• tjorven01

Testade negativt i går 6e gången. Det blir bara värre och värre varje gång. Nu tar jag en timme i taget.

Hoppas det går bättre för er andra.

• Irma01

Sodkt och Tjorven, är så ledsen för er skull . Förstår att det känns oerhört tungt just nu. Det finns tyvärr inte så många ord som hjälper. Men tänk att det fortfarande finns möjligheter, även om det inte är det man tänker på just då.

Tänker på er!

Kram!

• Bette

Sodkt och tjorven01: massa kramar till er, hoppas att ni fortfarande vill kämpa vidare i behandlingsträsket.{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3