• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
    Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}

Klippte ut det som vi hade i tråden sen förut…
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
  • milou67

tack Låla, peppar dig tillbaka och önskar sodkt trevlig resa. Jag ringde till Egv i Riga och fick tala med en Dr Maris, jätte trevlig och superbra på engelska så nu känns allt mkt lättare, har fyllt i alla papper och hoppas kunna ta mina prover nästa vecka. just när jag tror vi kan åka i juni så har dom tyvärr sommar stängt 2 veckor.Vet ni om man kan styra på ngt sätt insättningen? jag menar med piller eller så? under vilken tid i cyklern sätter man in ägg? är det efter mens?
    ps alla..helt rätt Låla positivt tänkande gör att kroppen utsöndrar något som gör att man mår bättre och lyckas bättre. Vet att detkan vara svårt ibland men försök ;)  kram på er från en som vägrar ge upp hoppet!

• ZXC
    milou67 skrev 2010-03-19 13:05:18 följande:
    tack Låla, peppar dig tillbaka och önskar sodkt trevlig resa. Jag ringde till Egv i Riga och fick tala med en Dr Maris, jätte trevlig och superbra på engelska så nu känns allt mkt lättare, har fyllt i alla papper och hoppas kunna ta mina prover nästa vecka. just när jag tror vi kan åka i juni så har dom tyvärr sommar stängt 2 veckor.Vet ni om man kan styra på ngt sätt insättningen? jag menar med piller eller så? under vilken tid i cyklern sätter man in ägg? är det efter mens? ps alla..helt rätt Låla positivt tänkande gör att kroppen utsöndrar något som gör att man mår bättre och lyckas bättre. Vet att detkan vara svårt ibland men försök ;)  kram på er från en som vägrar ge upp hoppet!
    Om du ska göra färskförsök så avregleras du oftast för att synkas mot donatorn. Då bör det inte vara några problem om de bara har stängt två veckor!
    Det är väldigt olika på vilken dag i cykeln insättningen görs.

Kram
    ZXZX
  • tjorven01

Milou har du kontaktuppgifter till din akupunktur på Tulegatan. Själv har jag gått hos doktor Nie på Essingen men känner att det tar så otroligt mycket tid hos henne. Det är ju ett halvtidsjobb att gå där...

• LoLiNi

När du nedregleras så sätts din egen cykel ur spel! Helt - det är bara om du gör en naturlig FET sedan som din cykel används.

//Låla

• Caribe

Tjorven om du vill gå på södermalm så finns där en kanon akupunktör både jag och zxzx har gått hos henne och vi är ju gravida nu hon jobbar med kinesiskt akupunktur och örter och är mkt trevlig och empatiskt men främst mkt kunnig inom infertilitet!

http://www.sophielagercrantz.se/

• ZXC

När det gäller akupunktörer i Stockholm så kan jag verkligen varmt rekommendera Sophie Lagerkrantz på Nytorgsgatan (Södermalm).
    www.sophielagercrantz.se/
    Jag gick 2 ggr på ett ställe på Barnhusgatan först, men kände tyvärr att det var löpandeband-känsla där.
    Hos Sophie är det en helt annan sak och hon håller även på med örter. Jag har vid varje besök fått med mig örter hem som jag kokat och druckit. (Ganska jobbigt i början av graviditeten när jag mådde tjyvens... {#lang_emotions_wink}) Sedan tempade jag även för att hon skulle se hur min cykel var och hur den ändrades unde behandlingen.

Kram
    ZXZX

• tjorven01

Caribe
    Tack snälla ska absolut höra av mig till henne inför min nästa. Måste bara vänta in resultatet från denna först är på ruvardag 13 nu.

• ZXC

Det är lugnt, men va spännande, du kanske redan har ngt på g!!!
    Håller tummarna för dig!

Kram
    ZXZX

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3