• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
    Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}

Klippte ut det som vi hade i tråden sen förut…
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
  • sodkt
    hymafr

Vi hade ingen kö i Finland alls, fick donator vid första besöket. Beror nog på matchningen.
  • Irma01

Hej tjejer...

Det hände nåt helt sjukt igår... Jag satt på toa och döm om min förvåning när jag plötsligt ser att vattnet är rött, helt mörkt rött...{#lang_emotions_surprised}

Ja, tänt röd verkar ha gjort sin stora comeback{#lang_emotions_sunny}, efter att ha varit borta i nästan 1,5 år....Efter att fått höra från läkarna "Det är väldigt stor sannolikhet att du har kommit i klimakteriet". Och detta 12 dagar innan vi ska till Spanien????!!!! Snacka om timing...

Nåvääl, nu ska jag till gynekologen i morgon, kolla att det inte är något annat typ av blödning ändå.
    Sedan vet jag också att det absolut inte betyder att allt fungerar som det ska iaf. Som läkarna sa kan äggkvalité vara väldigt dålig, om det ens finns ägg ju...

Men jag är så glad över att jag nu slipper förhoppningsvid oroa mig för det beslut som väntade: ska jag ta östrogen piller för att undvika benskörhet senare i livet eller är det typ det eller förhöjd risk för bröstcancer. Skönt att slippa ni anar inte...

Ja ja, nu är det bara vänta och se... Ville bara berätta detta,m det visar väl att verkligen allt kan hända...

Hoppas ni mår bar där ute, att ni får en glad påsk och jag håller tummarna för att det blir en hel del som plussar snart!

Kram på er...

• crijo

Irma01: Är det inte så att våra kroppar reagerar olika? Det kanske tar olika länge för kroppen att återställa sig efter en agressiv behandling. Jag håller tummarna för dig!

• LoLiNi

irma: vad skönt att det har rättat till sig med din mens! Goda nyheter!

Kram
    Låla

• kramiiis

kramar om er alla söta

har kommit ett steg närmre på vägen, blodprovet visar att jag är väldigt nedreglerad. Happ, bra antar jag. Typ. Det enda som verkar funka för min del. grrr. Kan jag inte bara få stiga in klimakteriet då istället helt och hållet för alltid så kan jag slippa min mens iaf.

Idag fick jag en gråtattack påväg till jobbet. Längtan gör så ont för tillfället, jag kan inte se barn absolut inte röra vid dem. Det kommer aldrig funka för oss, jag är så bombsäker så det finns inte, jag tror verkligen inte på det och ändå så fortsätter jag Vaför varför varför skulle det funka nu för?

jag vet jag är superneggo, ännu en biverkning av nedregleringen iaf för min del.... MORR, dumma hormondepp.

irma: positivt med mens! härligt!

loddi: vi ställde oss i kö i finland i slutet av maj, fick en donator i augusti och var igång med donationen i oktober har jag för mig. kan bli svårt att hinna med innan sommaren.
    kram!

♥leva livet, kom så ska vi leva, livet livet, kom så ska vi leva!!!♥
  • Bette
    omstart skrev 2010-03-31 12:03:09 följande:
    kramar om er alla söta har kommit ett steg närmre på vägen, blodprovet visar att jag är väldigt nedreglerad. Happ, bra antar jag. Typ. Det enda som verkar funka för min del. grrr. Kan jag inte bara få stiga in klimakteriet då istället helt och hållet för alltid så kan jag slippa min mens iaf. Idag fick jag en gråtattack påväg till jobbet. Längtan gör så ont för tillfället, jag kan inte se barn absolut inte röra vid dem. Det kommer aldrig funka för oss, jag är så bombsäker så det finns inte, jag tror verkligen inte på det och ändå så fortsätter jag Vaför varför varför skulle det funka nu för? jag vet jag är superneggo, ännu en biverkning av nedregleringen iaf för min del.... MORR, dumma hormondepp. irma: positivt med mens! härligt! loddi: vi ställde oss i kö i finland i slutet av maj, fick en donator i augusti och var igång med donationen i oktober har jag för mig. kan bli svårt att hinna med innan sommaren. kram!
    Hej,

Du får försöka vara positiv, det fungerar inte att vara negativ, då fungerar det ju inte. Hoppas att du snart kommer in i bättre mood.

Kram

Bette
  • kramiiis
    Bette skrev 2010-03-31 12:31:20 följande:
    Hej,Du får försöka vara positiv, det fungerar inte att vara negativ, då fungerar det ju inte. Hoppas att du snart kommer in i bättre mood.KramBette
    kram
    hoppas ni mår bättre nu (läste i ks-tråden).
  • crijo

omstart: Det kommer att fungera när du minst förväntar dig. Det vill säga NU.{#lang_emotions_wink}

• kramiiis
    crijo skrev 2010-03-31 12:46:35 följande:
    omstart: Det kommer att fungera när du minst förväntar dig. Det vill säga NU.
    bra! like that
  • Bette
    omstart skrev 2010-03-31 12:49:54 följande:
    bra! like that
    Det är klart att det kommer att fungera för er. Tredje gången gillt finns det något som heter {#lang_emotions_wink}.

Kram kram

Bette
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3