• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
    Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}

Klippte ut det som vi hade i tråden sen förut…
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
  • crijo

Glad fortsättning!

Låla: Kul! Då är du igång snart!

RD13 . Jag har inga känningar. {#lang_emotions_frown}

• Bettina

Crijo, oroa dig inte. Jag kände inget förrän 2 dagar innan testdagen, dvs dag 14 eller 15 och det jag märkte var ingen ömhet i brösten utan vattniga flytningar. Brösten kom först senare.

Det kommer att gå bra skall du se.
    Kram

• LoLiNi

omstart: nu är det igång och det med besked - hade en liknande upplevelse som du beskrev för en tid sedan. På vägen hem från att ha varit på gymmet och sedan affären så känner jag hur det liksom "woschar" till i trosorna! När jag kommer hem så har jag blödit rakt igenom binda, trosor, träningsbyxor och överdragsbyxor! Fortfarande så känner jag hur det kan liksom forsa ut nån halvdeciliter då och då!
    Hade jag inte haft din och alla andras berättelser i bakhuvudet så hade jag nog blivit j-ligt skraj!

Heja, heja Crijo - du ska se att det går bra!

Kram
    Låla

• Caribe

Låla vad bra då funkade mens dansen jag gjorde i andra tråden jobbigt med sån störtblödning men då blir du nyrensad och fin inuti vilket är bra vad skönt att du äntligen får starta nu!

Crijo jag håller så hårda tummar så du anar inte {#lang_emotions_heart}

Kram Kram

• Bette
    LoLiNi skrev 2010-04-05 22:44:31 följande:
    omstart: nu är det igång och det med besked - hade en liknande upplevelse som du beskrev för en tid sedan. På vägen hem från att ha varit på gymmet och sedan affären så känner jag hur det liksom "woschar" till i trosorna! När jag kommer hem så har jag blödit rakt igenom binda, trosor, träningsbyxor och överdragsbyxor! Fortfarande så känner jag hur det kan liksom forsa ut nån halvdeciliter då och då! Hade jag inte haft din och alla andras berättelser i bakhuvudet så hade jag nog blivit j-ligt skraj! Heja, heja Crijo - du ska se att det går bra! Kram Låla
    Min mens som jag haft nu var sådan, har aldrig blött så mycket förut. Det var lite läskigt faktiskt. Hoppas att nästa behandling leder till litet pyre för er.

Kram kram
  • kramiiis
    LoLiNi skrev 2010-04-05 22:44:31 följande:
    omstart: nu är det igång och det med besked - hade en liknande upplevelse som du beskrev för en tid sedan. På vägen hem från att ha varit på gymmet och sedan affären så känner jag hur det liksom "woschar" till i trosorna! När jag kommer hem så har jag blödit rakt igenom binda, trosor, träningsbyxor och överdragsbyxor! Fortfarande så känner jag hur det kan liksom forsa ut nån halvdeciliter då och då!Hade jag inte haft din och alla andras berättelser i bakhuvudet så hade jag nog blivit j-ligt skraj!Heja, heja Crijo - du ska se att det går bra!KramLåla
    härligt!

Ja det är mindre msyigt när det lixom flödar ner i trosorna och rakt igenom allt. Men å andra sidan så blir det rensat eller nåt Hoppas det inte håller på att forsa så länge som det gjorde för mig.

crijo: tänker på dig vännen! tummar är hårt knutna!

själv väntar jag mest på att KS ska ringa och säga när jag får börja knapra progynon, skulle göra det denna veckan är det sagt sen tidigare. det närmar sig!

KRAM på alla
    ♥I hope a miracle is going to stop by here this spring♥
  • LoLiNi

Än så länge känns det som det avtagit igen, so far so good… Får se om det håller!

Ska på s k fys-träning ikväll och efter det kan vad som helst hända! För det var efter ett gym-pass som det drog igång igår…
    Tack Bette o kramiiis/omstart, jag hoppas att det kommer att gå bättre med en yngre donator - att skörden blir rikligare och att äggen är friskare! Det trodde min gyn när jag var där för att kolla upp mig för tre veckor sen! ;)
    Ska på apoteket och hämta ut mer Femanest (östrogen) och börja lagra Progesteron-vaggisar! Har börjat knapra östrogen nu för att synkas mot donatorn, hoppas få bättre instruktioner från kliniken idag…
    Kramar,
    Låla
  • crijo

Det blev {#lang_emotions_minus} för mig.
    RD14 och inga känningar var det. Jätte ledsen även om jag förväntade mig!

• kramiiis

låla: mmm fys-träning kan nog få det att komma tillbax...
    Ja yngre donator låter toppen, hur gammal var den förra?
    vi kanske hamnar hyffsat lika om jag nu får börja knapra östrogen nån gång... morr.

kramar från kramiiisen

crijo: älskade hjärtat! är så ledsen vännen massor med styrkekramar till dig!

♥I hope a miracle is going to stop by here this spring♥
  • sodkt

Crijo.... Hade du testdag idag? Eller har du tjuvtestat?

Sänder dig en bamsekram! Det finns inga ord att trösta med ibland, men jag vet hur det är,, man är så ledsen för man vill ju så gärna,,, 

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3