![crijo](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
-
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
-
Jag försöker inte tänka så mycket att jag ruvar, annars smyger sig dem negativa känslorna på mig. Men, det är svårt när man ändrar på vanorna...
Jag är inte heller så mycket för pojk/flikfärger, men...jag tycker om tjejkläder (dock inte den hemska rosafärgen man brukar se!). Jag skulle titta på modellerna för pojkar i stället. Och fantisera...
Katten är på tangenbordet igen! Det är svårt att skriva (jobbar hemifrån ibland) när han försöker hela tiden klättra på min axel (sedan jag kom tillbaka från Riga!) -
Jo jag håller med att tjejbarnkläder är ngt av det sötaste som finns... små tajts med en liten klänning till, så sött! Men det finns mkt fint för killar oxå, och nu skall jag börja snegla på det mera
Känner igen mig med katt på tangetbordetfast nu när jag är på jobbet får jag vara ifred
-
Caribe: Glad att du känner så!
Nidra: Lycka till nästa vecka!
Crijo: Lyssna på Caribe, hon är magisk!
Kram & Glad Påsk!
Låla -
Jo det är många som fått killar, min lilla kille är idag 4 månader. Han satt i sin stokke tripp trapp stol och åt lunch idag, han är mycket stadig det är skönt. Tiden går med rasande fart. Hoppas påcrijo skrev 2010-04-01 08:37:11 följande:Caribe: Usch! Läskigt med blödning. Vad spännande att veta vad man har i magen! Otålig som jag är, skulle jag redan börja handla saker för en pojk!!! Många som får pojkar efter ÄD. Har ni tänkt på det? Nidra: Det är ju snart. Håller tummarna! Rödluvan: Kul att han är livlig! Även om revbensspark låter inte så kul... Låla: haha...det kan hända. Tackar alla som håller tummarna. RD9 med 4 dagar gamla embryo och känner fortfarande ingenting!!! Maken bastade igår och det var sååå svårt att inte göra honom sällskap. Jag känner mig inte alls gravid. Jag försöker skaka av mig bilden av minus på urinstickan!!! GLAD PÅSK!!
för dig.
Kram kram -
Hej Tjejer
Vill önska er alla enGLAD PÅSK
Kramar Bettina -
Glad Påsk till dig ocksåBettina skrev 2010-04-02 10:48:19 följande:Hej Tjejer Vill önska er alla en GLAD PÅSK Kramar Bettina
Bette -
Oj, vad tiden går... Så du är redan i vecka 20.Caribe skrev 2010-04-01 08:36:23 följande:Rödluvan - jag är ju låååångt gången och är i andra trimestern (skrattar) är i vecka 19 och går in i vecka 20 på lördag så halvvägs har jag kommit längtar dock tills jag är där du är och känner sparkar, har känt ngt diffust.. men än vågar jag inte säga att det är bebis...Låla jag känner mig smickrad att jag och din sambo får samma hälsning Nidra lycka till med slemhinnan idag och jag håller tummarna att dina frysisar är ena sega rackare!GLAD PÅSK ALLA OCH VARMA KRAMAR
Det är nog säkert bebis du känt - jag vågade inte heller säga att det var bebis då. Det första "bubblorna"/känslorna är väldigt lika att det bara bubblar i magen så det är ju inte lätt att känna skilnad.
Sen efter jag känt första sparken tog det säkert 2 veckor innan jag kände fler och då på kvällen när jag lagt mig och låg och kände efter. Men sen blev de snabbt starkare och tydligare även på dagtid.
Crijo: ja, det är verkligen skönt med en livlig bebis. Barnmorskan sa på en av de senaste kontrollerna (när hon hörde hur aktiv han är) att "det där blir något att jaga!...
Glad Påsk på er alla! -
Skepp ohoj - land i sikte! Eller mens i sikte! *kollar på Pirates of the Caribbean*
Lite spotting tidigare idag och nu mensvärk!
Caribe är magisk - vad var det jag sa!
Tjooohooo!
Låla -
låla: härligt hoppas den drar igång nu då!
-
Hej på er,
Hoppas att ni alla haft en riktigt trevlig påsk. Vi har bara tagit det lugnt hela helgen, i fredags var vi på middag hos min mans föräldrar, det var trevligt.
Nu skall jag tappa upp ett bad till min lilla älskling, skall bli mysigt.
Ha en trevlig dag
Kram kram på er alla
Bette