-
-
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
-
nidra: tummar!!!
-
låter ju väldigt positivt med en sådan ung donatorLoLiNi skrev 2010-04-06 12:11:48 följande:omstart/kramiiis: den förra donatorn var 33 och den nya är bara 22.Lugn, du har en månad på dig att komma ikapp mig! Jag ska synkas med donatorn först och kommer inte att ha ET förrän i maj. KramLåla
kram! -
Men sötnos - vad har han emot att du behöver gå och prata med någon, din mentala hälsa är väl något som bara du kan bedöma och ansvara för! Ingenting han bör lägga sig i - snarare behöver han gå själv, om dina ord för att beskriva honom är ens i närheten av sanningen!omstart skrev 2010-04-06 15:21:57 följande:har tagit första steget till att gå i terapi igen.... mailat (har inte kraften att ringa) en psykoterapuet knuten till mammamia. Får väl se när hon svarar. Ska iaf gå ett besök. Frågan är vad jag ska säga till sambon, jag orkar inte bråka om det.
Gör det du känner är bäst för dig!
Stå på dig!
Kram
Låla -
Om de får ut 10 ägg från donatorn får du ägg då? Tycker 10 ägg låter lite lite att dela på två med tanke på att vissa ägg faller bort direkt är omogna. Hoppas de får ut fler ägg än 10 från donatorn.omstart skrev 2010-04-06 11:42:31 följande:jaa hoppas bara jag får ägg, är lite orolig men samtidigt hoppfull, känns som om det är rätt vanligt att de som donerar får ut 10 ägg. kram!
Kram kram -
Vad toppen med terapi, tror att du behöver det. Idag har jag varit på xtravaganza och skrivit in mig, nu skall det gås ned i vikt. Jag skall banne mig vara snygg i sommar och framåt förstås. Nu är det fem veckor med måltidsersättare som gäller och sedan går jag över på halvfartsprogrammet.omstart skrev 2010-04-06 15:21:57 följande:har tagit första steget till att gå i terapi igen.... mailat (har inte kraften att ringa) en psykoterapuet knuten till mammamia. Får väl se när hon svarar. Ska iaf gå ett besök. Frågan är vad jag ska säga till sambon, jag orkar inte bråka om det.
Kram kram
Bette -
Crijo: Vad tråkigt att det inte gick vägen. Hoppas det går på nästa försök för er
Kram kram -
Crijo!
Tankar till dig och en varm kram! -
Hej tjejer!
I vilken vecka har ni varit helt utan mediciner vid äd?
Kram -
TAck för alla tröstord!
Låla: Förra ggn testade jag positiv med urintest först RD17. Men det gick inte vägen... Nu hade jag testdagar RD14 och RD16 (jag antar att det gäller urintest då jag sa tydligt att jag inte gör blodtestet). Jag ska testa imorgon oxå, på RD16. Riga sa till mig att sluta tvärt med medicinerna efter att inte ha plussat med urintest RD14, men jag vill ge den en chans till enligt plannen.
Om jag tänker efter, jag föredrar att inte plussa alls än att upptäcka att det är tomt därinne v7, som förra ggn.
-
Crijo tänker på dig och skickar dig stora kramar och hoppas lite att det kanske var lite tidigt för urintest.
Låla vad skönt att din blödning äntligen kom, vi har blivit framflyttade till v 18 och jag fick min mens i måndags så vi kommer nog bli väldigt synkade.
Nidra hoppas det går bra denna gången, håller alla tummarna.
Jag och min man är på 1 veckas semester har det skönt, äter underbart gott och njuter för fullt.
Kramar till er alla!