-
-
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
-
Crijo varma kramar till dig, finns ju inga ord som hjälper, men du vet att du har dina medsystrar här som sörjer med dig och som vet hur det känns! Hoppas Ni kan trösta varandra och hitta kraft att orka försöka igen!
-
Vad spännande, det närmar sig med stormsteg även för dig.omstart skrev 2010-04-06 10:20:28 följande:härligt! Ja det är mindre msyigt när det lixom flödar ner i trosorna och rakt igenom allt. Men å andra sidan så blir det rensat eller nåt Hoppas det inte håller på att forsa så länge som det gjorde för mig. crijo: tänker på dig vännen! tummar är hårt knutna! själv väntar jag mest på att KS ska ringa och säga när jag får börja knapra progynon, skulle göra det denna veckan är det sagt sen tidigare. det närmar sig! KRAM på alla
Kram kram -
Bette skrev 2010-04-06 11:27:07 följande:Vad spännande, det närmar sig med stormsteg även för dig.Kram kram
jaa hoppas bara jag får ägg, är lite orolig men samtidigt hoppfull, känns som om det är rätt vanligt att de som donerar får ut 10 ägg.
kram! -
Tack för tröstord!
Ja, jag hade testdag idag och i övermorgon (blodtest eller urin). Jag körde urintest. -
Va tråkigt Crio!
Många tröstkramar från mig!!!!
ZXZX -
crijo: kanske är hcg-värdet för svagt i urinet ännu, ta inte ut något i förskott om du inte gör blodprov.
Elite gav mig följande ang hcg-värdet:
‹15 inte gravid
14-40 gravid, testa igen om 2-3 dagar
›40 grattis du är gravid
Hoppas du testar med blod innan du ger upp!
Stödkramar i massor
Låla -
omstart/kramiiis: den förra donatorn var 33 och den nya är bara 22.omstart skrev 2010-04-06 10:48:01 följande:låla: mmm fys-träning kan nog få det att komma tillbax... Ja yngre donator låter toppen, hur gammal var den förra? vi kanske hamnar hyffsat lika om jag nu får börja knapra östrogen nån gång... morr. kramar från kramiiisen crijo: älskade hjärtat! är så ledsen vännen massor med styrkekramar till dig!
Lugn, du har en månad på dig att komma ikapp mig! Jag ska synkas med donatorn först och kommer inte att ha ET förrän i maj.
Kram
Låla -
Beklagar Crijo! Usch, det är inte roligt. Man blir så himla besviken. Kram!
Imorgon åker vi till Estland och på fredag blir det förhoppningsvis insättning av en eller flera frysisar. Jag kan inte förstå att det är dags, det har ju varit så långt fram hela tiden. Nu hoppas jag på en fin slemhinna (fick höja dosen efter förra UL) och att frysisarna håller sig levande och delar sig som bara den! Det är mycket som ska klaffa...*biter på naglarna*. Jag tänker även propsa på att få embryona in i livmodern och inte i ögat (som i min tokiga dröm förut)!
Ha det gott allihopa! -
Nidra - lycka till! Hoppas att allt går bra! Hälsa Estland och 'environger'! Vi åker i maj någon gång!Nidra skrev 2010-04-06 12:43:08 följande:Beklagar Crijo! Usch, det är inte roligt. Man blir så himla besviken. Kram! Imorgon åker vi till Estland och på fredag blir det förhoppningsvis insättning av en eller flera frysisar. Jag kan inte förstå att det är dags, det har ju varit så långt fram hela tiden. Nu hoppas jag på en fin slemhinna (fick höja dosen efter förra UL) och att frysisarna håller sig levande och delar sig som bara den! Det är mycket som ska klaffa...*biter på naglarna*. Jag tänker även propsa på att få embryona in i livmodern och inte i ögat (som i min tokiga dröm förut)! Ha det gott allihopa!
Och det blir nog bäst att dom sätter embryona i livmodern, istället! ;)
Kram o lycka till!
Låla -
har tagit första steget till att gå i terapi igen.... mailat (har inte kraften att ringa) en psykoterapuet knuten till mammamia. Får väl se när hon svarar. Ska iaf gå ett besök.
Frågan är vad jag ska säga till sambon, jag orkar inte bråka om det.