-
-
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
-
Caribe,, skräms inte sådär.. Jag hoppas allt är i sin ordning,, Härligt att få veta at det är en liten kille som skumpar runt inne hos dig..
Kram -
Ska naturligtvis inte vara Puss dL utan Kram Låla...LoLiNi skrev 2010-03-31 16:22:42 följande:Grattis till killen! Puss dL
Signerar mina mejl till min sambo så... *känner mig som en idiot* -
Wow, Caribe! Så det blir en liten kille för dig med.
Skönt att höra att allt står bra till trots blödningen. Jag minns inte vilken vecka du är i, men jag minns att min gyn sa något i stil med att under den första trimestern var det inte ovanligt att man kunde få en liten blödning vid de tillfällen man skulle haft mens (om man inte varit gravid). Kanske var det en sån?
Min lilla kille sprattlar runt och häromdagen lärde han sig sitt första hyss: sparka mamma på revbenen... En mycket skum och inte helt angenäm känsla.
Ha det gott allihop! Jag tänker på er massor och önskar lycka till var än i processen ni är just nu.
Och Glad Påsk!
Kram, Rödluvan -
Tittar in mellan matningarna... och önskar er alla en GLAD PÅSK
-
Hinos: Jag önskar dig och din familj en riktigt glad påsk!
Glad Påsk alla andra!
Låla -
Idag blir det UL för kontroll av slemhinna. Hoppas allt är ok! Tänk, nu är det bara ca 1 vecka kvar till FET. Jag bör få besked senare idag om exakt datum och när jag ska börja med vaggisarna. *Gulp*! Måtte allt se bra ut idag och måtte våra frysisar vara sega/tuffa.
Låla: Rolig felskrivnning! Hihi!
Crijo: Håller tummarna för dig!
Ha det gott alla! Glad påsk! -
Vad härligt att ni skall få en liten kille, jobbigt med blödningen, bra att allt är toppen. Jag hade en blödning sent i graviditeten i vecka 34 tror jag det var, man blir rädd då, men det var ingen fara.Caribe skrev 2010-03-31 16:18:06 följande:Kommer in och önskar en riktigt Glad Påsk till Er alla Crijo lycka till vännen! Omstart skickar en stor våg av varm positivitet till dig, den här gången är det din gång, det hoppas jag stenhårt! Överhuvudtaget så hoppas jag för Er alla att ni skall få lyckan att lyckas det är ni så värda!!! Själv fick jag en liten skrämselblödning igår, men på koll idag var allt som det skulle och då såg vi att vi väntar en liten kille
Vila mycket nu under påsken
Kram kram
Bette -
Rödluvan - jag är ju låååångt gången och är i andra trimestern (skrattar) är i vecka 19 och går in i vecka 20 på lördag så halvvägs har jag kommit längtar dock tills jag är där du är och känner sparkar, har känt ngt diffust.. men än vågar jag inte säga att det är bebis...
Låla jag känner mig smickrad att jag och din sambo får samma hälsning
Nidra lycka till med slemhinnan idag och jag håller tummarna att dina frysisar är ena sega rackare!
GLAD PÅSK ALLA OCH VARMA KRAMAR -
Caribe: Usch! Läskigt med blödning. Vad spännande att veta vad man har i magen! Otålig som jag är, skulle jag redan börja handla saker för en pojk!!!
Många som får pojkar efter ÄD. Har ni tänkt på det?
Nidra: Det är ju snart. Håller tummarna!
Rödluvan: Kul att han är livlig! Även om revbensspark låter inte så kul...
Låla: haha...det kan hända.
Tackar alla som håller tummarna. RD9 med 4 dagar gamla embryo och känner fortfarande ingenting!!! Maken bastade igår och det var sååå svårt att inte göra honom sällskap. Jag känner mig inte alls gravid. Jag försöker skaka av mig bilden av minus på urinstickan!!!
GLAD PÅSK!! -
Crijo jo jag har oxå tänkt på det och sa det till läkaren igår att jag tyckte det var väldigt många som väntar pojkar efter ÄD av döma av kontaktnätet på internät! Det var inget hon reflekterat över men hon sa att det föds mer pojkar överlag, 52% pojkar och 48% flickor!
Crijo du har säkert hört det till leda men dom sista ruvardagarna kände jag absolut ingenting, nada.... båda gångerna, däremot började jag få lite småsymptom ruvardag 13 och det var oxå då jag testade! Visualiserar ett STORT PLUS på din sticka!!!!
Jag är ju inte så mkt för flick och pojkfärger, vårt barnrum kommer vara i vitt, rött, oliv och ljusblått vi har redan tjuvstartat lite... vi kunde inte hålla oss efter RUL i fredags....