• Bengalen

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Hej,

Är det någon som vet om AVA i Riga brukar ha sommarstängt och i så fall när ungefär och hur länge? Planering, planering...

Kramar på er alla!

• Bengalen
    crijo skrev 2010-03-24 08:36:09 följande:
    Hej, tjejer! Nu är det gjort! Slemhinna 11,6 mm. Jag ruvar på 2 st embryo. Alla 3 har överlevd upptinningen och börjat dela på sig, men fått tillbaka dem bästa 2. Jag har fått trombyl oxå denna ggn och hon vill avvakta hur jag reagerar på den. Hon gav mig massa prover att ta i slutet av april. Kunde man inte göra det i förväg???? Dock har jag fått ta bara 2 st 400mg vaggisar/dag (800mg). Någon som har erfarenhet av lägre doser?
    Hej Crijo!

Nu håller vi tummarna för att dessa två ska fastna. {#lang_emotions_heart}

Blev lite nyfiken på vad det är för prover Dr Fodina vill att du ska ta? Är det om du testar negativt?
    Jag har på eget bevåg varit och kollat upp en del prover, ska ta fler senare när remissen har kommit fram. Skrev och berättade det för AVA och fick då bara svaret att det låter bra, meddela oss svaren, inget mer vad de tycker att jag ska kolla. Lite kasst! Nu får jag ju dra en rövare och säga att det är AVA som kräver att jag kollar detta för att överhuvudtaget få någon hjälp.

Kramar på dig!
  • Bengalen

Omstart: Jag har också en kastrerad hankatt (innekatt) som också har fått vårkänslor. Han vaknar strax före klockan 5 och börjar sjunga sina serenader och springer fram och tillbaka som en tok.

Liselotte: Jag började också dagen efter mitt första VUL med Progynon. Såg allt bra ut igår på VUL:et, ingen aktivitet i äggstockarna och tunn slemhinna kan du nog börja nu.
    Jag fick också ett schema från AVA med alla datum.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3