MaMaS skrev 2010-03-26 09:32:23 följande:
Hej kära ni! Jag hinner inte kommentera allt nu, men återkommer Dock är jag lite ledsen för jag kanske inte kan följa med och fika på ons Eftersom det är påsk kanske vi åker ner till Skåneland redan ons och då missar jag ju er. Så himla tråkigt. Det är inte bestämt helt hundra ännu, men kanske. Men jag får väl följa med nästa gång istället. Idag blir det lunch och fika på stan, igen Kram till er alla!!
Håller med Liffan-hallå...Skåne eller vi...ett självklar val!

Liffan skrev 2010-03-26 10:21:19 följande:
Hej fina,FrkSommar; får be att återkomma! Macpau: vad är detta för mirakeltablett du talar om??? Försöker: skåne! men vi vill ju så gärna träffa dig! Jag håller tummarna för att ni kan åka senare. annars får vi ta ytterligare en fika snart! Hoppas du får en skön dag! Jag tänkte träna på lunchen, ta mig en sushi framför datorn och ladda för kvällens bubblande drycker. En mycket trevlig fredag!Kram
Jag tror inte att den är ute på marknaden ännu...en kollega hade läst det i någon dagstidning och nämnde det för mig i förbigående bara.
Det blev ingen shopping-jag valde det näst bästa: köpte hem chips och sitter inne ock kollar på film

. Måste ladda lite krafter tills sambon kommer hem från jobbet (vik.). Han har redan hotat med att vi skall vårstäda allt, inklusive kaklet på toan och tvätta fönster...det var då självaste f*n att man har en pedant till pojkvän.