Hello girls!!
Så var helgen förbi och vardagen tillbaka, trist, men nu är det snart lite påskledigt för sambon så jag ser framemot det
Kent var bra, fast tyckte faktiskt dom var bättre sist. Lör blev väldigt lugn med tanke på hur jag mådde...hahhahha (varför slutar man inte dricka minst 3 drinkar innan man egentligen slutar).
Sön blev det löpträning, slog nytt rekord så jag är helnöjd och inte ens träningsvärk idag, förutom i nacken
Jobbigt Macpau att du haft så ont i magen av pergo, men då är vi ju två. Mitt har dock släppt nu, hade nog äl igår eller idag så nog därför. Mår du bättre? Jag ska också ringa SU idag och boka tid för blodprov, jag kan ju säga till dom då att snabba på din remiss lite för tycker faktiskt det är din tur att få en tid nu!!
Lycklig: Hoppas det går bra denna gången!!!
Mia: Förstår att tiden går långsamt. Precis som Liffan skriver så i början var man så spänd av förväntan om det funkat, och jag kan tänka mig att det är samma för dig nu. Håller tummarna stenhårt att det funkat!!!!!!
FrkSommar: Jobba inte för mycket nu
Liffan: Vi skulle också ha städat i helgen, men blev inte så. Tycker verkligen inte om att städa jag heller. Men nu MÅSTE vi städa så det blir kanske att jag tar lite då och då i veckan så blir det inte lika tråkigt.