Goddag! Hoppas ni har en skön lördag!!
FrkSommar: jag är gärna med på en sådan 'tid på SU-lista' så kan man försöka ta en fika om någon annan är där och vill! jag kan lägga till en sådan rubrik. nu har jag ju ifs inga inbokade möten men det kommer väl... Har du någon reumatisk sjukdom (om du vill prata om det)? och jag feströker själv ibland så jag är inte den som dömer i det avseendet... Hoppas att du har en riktigt skön helg för dig själv!! och jar har inget emot tjattrande, bara trevligt! jag har själv en tendens att prata en del...
MIA SD skrev 2010-03-19 09:34:32 följande:
Så roligt att du besöker min hemstad!!!!
Så du är från Halmstad! det är en trevlig stad! nu strosade jag ju inte riktigt omkring igår men jag gillar verkligen Halmstad även om jag inte har varit där överdrivet mycket! Hur mår du?
Försöker: Hoppas att konserten var bra och att du har en skön helg!
Macpau: Hoppas att te och läsning gjorde susen och att du mår bättre idag!!
Vitsippa: hoppas att du mår bättre också!
Jag hade en lång dag igår - gav mig iväg hemifrån vid 5.30 och kom hem från Halmstad vid sex då jag bytte om, gjorde lite goda tilltugg och SPRANG iväg på tjejmiddag som började halv sju och som jag typ kom i tid till. jag var mäkta imponerad. var hemma vid 01 och var SÅ trött då. men det var himla trevligt!!
Ha en skön lördag allihop!
KRAM