MaMaS skrev 2010-03-16 18:03:16 följande:
Ja, den längsta tiden är efter äl och man bara går och väntar på mens. Jag fattar inte varför kroppen inte kan berätta direkt om man blivit gravid eller inte. Den vet ju ändå det nästan direkt Fick ni till det på fre borde de ju överlevt till sön, håller tummarna!! usch, sprutor är inte roligt, men som tur är blir det ju bara ett stick (om man nu ska se något positivt) hoppas, hoppas pergo har hjälpt!!
ja, det är konstigt att dom två veckorna går så mycket långsammare än veckorna fram till ÄL... när ska du till SU imorgon?
Macpau skrev 2010-03-16 18:11:28 följande:
Visst går tiden vansinnigt långsamt mellan äl och mens?? men skönt att det händer något iallafall..jag skulle tom kunna nöja mig med ett blodprov just nu...mitt brev lyser med sin frånvaro. Så nu står ajg och stampar på samma ställe och bata längtar & väntar på ett datum.kram till er alla!
Ja, bara ett blodprov känns som ett steg på rätt väg. tur att man är easy to please
Vilka intervjuerfarenheter ni har! sms och käk - vad är det för hyfs på folk. Försöker, han kanske inte ville ha jobb och jobbade stenhårt på det - du skulle ha gett det till honom bara för att hämnas
Ska vi säga fika 31 mars? 17.00 på lämpligt ställe?