MIA SD skrev 2010-03-15 17:39:40 följande:
Hemma.. 6 dugliga ägg som skall befruktas.. Insättning på onsdag.. det gick bra men gjorde lite ont, man fick ju lite droger så det va OK.. blöder nu och lite mensont..
Åh det är ju jättebra med 6 ägg!! Håller tummarna för att alla ska bli befruktade.
Gör det så ont att man måste stanna hemma från jobbet efteråt? Är jättenervös inför ÄP.
Tack alla gosiga tjejer för era uppmuntrande ord!! Idag känns det mycket bättre och bara 21 dagar kvar till spraystart. Haha jag verkligen räknar dagarna nu.
MaMaS skrev 2010-03-15 14:26:15 följande:
Finiz: Dom där dagarna är så tråkiga och man hoppas alltid in i det sista. Ledsen att det inte gick vägen, men 23 dagar till spraystart är ju inte alls länge. Nu kan du istället blicka framåt mot det. Lycka till! Liffan och Macpau: Hej Hej *vinkar* Jag ska på intervju imorgon och just nu känns det sådär. Jag läste igenom annonsen och den låter ju inte jätte rolig, ganska enformigt arbete och det gillar ju inte jag. Samt att det kommer vara minst 1 timmes resväg, enkel väg. Nu tycker väl ni jag är jätte konstig som ena stunden sitter och klagar för att jag inte har ett jobb, och andra när jag väl ska på en intervju att jobbet verkar tråkigt. Men jag vill ha ett ROLIGT jobb som jag trivs med. Är så trött på att ta jobb man egentligen inte vill ha. Man visar inte sitt allra bästa då, jag tror det lyser igenom att man inte tycker det är helt 100. Men jag får gå dit så får vi se, ska ju på en till på tors. Inte heller världens roligaste jobb, men där har jag en restid på ca 15 min
Det är klart att du ska ha ett jobb du trivs med, annars kommer du ändå inte prestera något bra, jag håller alla tummar för att du hittar just DET jobbet! Och lycka till på dina intervjuer idag och på torsdag, ändå skönt att få något att göra. Tiden går lite snabbare då.
Macpau skrev 2010-03-15 13:49:53 följande:
Jag vet...varför fortsätter man att hoppas?? men visst är det "skönt" att bara få tycka synd om sig själv och få nya krafter? 23 dagar...då är det ju jättesnart!! Jättespännande ju! jag är avundsjuk (så avundsjuk man kan vara med tanke på allt man ska genomgå). Hej Liffan! Allt bra på den här kanten av stan, tackar & bockar
Hoppet är det sista som överger en, tur är väl det! Men nu ser jag fram emot ivf, även om det säkert kommer bli en pissjobbit period med spray och sprutor. Har en förmåga att alltid få massa biverkningar.
Hur är det själv? Inget brev än?