MaMaS skrev 2010-03-12 10:05:58 följande:
ok, tack för info. Kan vara bra att veta. Jag ska också kolla datumen du sa Liffan, bra att du styr upp det hela Jag tror mina pergotabletter börjar göra sig tillkänna nu. Jag som trodde jag skulle klara mig jätte ont i huvudet, illamående och trött. Men vad gör man inte för en liten bebis Äntligen fre iallafall - gött!! Macpau: Inte fel att vara ledig
åh vad trist att du får biverkningar av Pergon...jag har bara vallningar & lite huvudvär denna gången-inget ruckar denna kropp längre:-;
MIA SD skrev 2010-03-12 13:16:24 följande:
Äggplock på Måndag!!Precis hemkommen ifrån VUL och allt såg bra ut!! DR hittade 12 follikar vilket var bra sa hon så nu kör vi!!!Herregud!Det är nära nu.. Ett under om man kan sova ngt den här helgen!!!
åh vad spännande!!! 12 st, det är ju underbart! Det måste vara jättenervös nu, mend det kommer att gå toppenbra:)
Liffan-har du haft en trevlig, ledig eftermiddag (läs:massa sex) ?
Försöker79-hahha..."mår som en rutten räka" var bra. Ja gud, jag har bara kört med enkeldoser med pergon-tänk om man skulle göra det än mer spännande...
Vitsippa76 & Finic-hur mår ni? kram:)
Jag kan också ses båda datumen! (31 mars & 7 april). Vad roligt! OK, hur ser det ut nu? Vi tar ju givetvis det datum som passar så många som möjligt... vad roligt att träffas "live"
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
.
Jag har nu pratat med ivf-avdelningen. Jag fick besked att jag ska få komma dit på ett 1a möte innnan den 27 april-brevet med det exakta datumet ska komma ca 3 veckor innan det....så runt den 7 april så borde jag veta datumet! Nu är jag laddad inför detta-och det måste bara funka! Statistiskt set så är ju chansen större att lyckas...så får man se det