MaMaS skrev 2010-03-08 11:21:05 följande:
Liffan och Macpau: Åh, vad mysigt att ni ska till St Jörgen!! *inte alls avundsjuk* jag älskar det stället så hoppas ni också gör det nu. Så jag inte gjort att ni fått FÖR höga förväntningar nu Ni kommer ha det underbart!!! Jag ska verkligen ge dom ett litet tips i idélådan, tro mig Nu ska jag gå till apoteket. Har fått en hemsk blåsa i munnen så jag kan knappt äta. Hoppas dom har nåt som hjälper Bra bantningskur annars hahhaaha, kom just på att det kanske inte är jätte intressant för er att läsa om varför jag ska till apoteket Ni får ursäkta om jag svävar ut lite ibland
Jag får krupp på SU:s telefontider! jag fattar inte att det ska vara så svårt att sköta telefonhanteringen!
Förväntningarna på StJörgen är höga men jag har varit där tidigare så jag kommer inte att skylla på dig om jag de inte möts...
Yes, sista pergotabletten tagen men har inte märkt av något alls faktiskt. inga svettningar, ingen trötthet, ingen annorlunda känsla i äggledarna. pergo kanske inte har någon inverkan på mig alls...
Kul med intervju! du behöver ju inte säga var det är men du kan väl säga när så att vi kan hålla våra tummar?
Macpau: Nu håller vi tummarna för din sista pergokur!
Kram