MaMaS skrev 2010-03-11 15:14:05 följande:
Macpau och Liffan: Ja, ja, ja nu får man väl höra det där "vad var det jag sa..." Men jag fattar verkligen ingenting. Jag svamlade så mycket så jag visste inte själv vad jag pratade om och svarade absolut inte på några frågor. Men, men. Det kanske bara var väldigt få som sökte helt enkelt, så de var tvungna att ringa mig igen. Nu har jag en intervju på tis och en på tors nästa vecka. Kul att det händer något iallafall. Och så vul på ons Liffan: Men det låter ju hur bra som helst. Jag har för mig att jag läst att runt 21mm spricker de när som helst, så du vet vad du ska göra de närmaste dagarna HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS det funkar denna gången!!!! Är det nån som vet. Om man har så stor blåsa, är det säkert att den släpper då så man med säkerhet kan säga att man HAR äl den månaden?
Två intervjuer och VUL! ingen dålig vecka må jag säga!
Jag tror inte att det behöver vara så att man säkert har ÄL för jag ska ju fortfarande dit nästa torsdag och ta blodprov för att kolla progesteronet just för att kolla om jag har haft ÄL. så enligt den logiken är mitt svar nej. men vad vet jag, jag bara svamlar en massa utan att egentligen ha någon aning... som vanligt faktiskt!
kan vi bestämma någon tid för fika nu då? Försöker, hur går det med din resa? är det inga fler som vill hänga på?