MIA SD skrev 2010-03-14 18:12:41 följande:
Alla sprutor tagna. Näsprayen slut!! Allt är klart!!! Har haft migrän för första gången på ett halvår!!! typiskt!! Imorgon 9.30 smäller det!!
Stort LYCKA TILL idag på äggplock! Hoppas dom får ut massa fina ägg som sedan blir befruktade!!
Macpau skrev 2010-03-12 19:12:35 följande:
åh vad spännande!!! 12 st, det är ju underbart! Det måste vara jättenervös nu, mend det kommer att gå toppenbra:) Liffan-har du haft en trevlig, ledig eftermiddag (läs:massa sex) ? Försöker79-hahha..."mår som en rutten räka" var bra. Ja gud, jag har bara kört med enkeldoser med pergon-tänk om man skulle göra det än mer spännande... Vitsippa76 & Finic-hur mår ni? kram:) Jag kan också ses båda datumen! (31 mars & 7 april). Vad roligt! OK, hur ser det ut nu? Vi tar ju givetvis det datum som passar så många som möjligt... vad roligt att träffas "live" . Jag har nu pratat med ivf-avdelningen. Jag fick besked att jag ska få komma dit på ett 1a möte innnan den 27 april-brevet med det exakta datumet ska komma ca 3 veckor innan det....så runt den 7 april så borde jag veta datumet! Nu är jag laddad inför detta-och det måste bara funka! Statistiskt set så är ju chansen större att lyckas...så får man se det
Spännade, då är du också snart igång ska du se! är så jobbigt när man går och väntar på det där brevet, man vill ju ha datum att gå efter, det känns lite närmare då.
Har vart en gråthelg denna helgen, jag beräknade mensen till i lördags men då den inte kom så gjorde jag ett test. Självklart visade det inget, man är ju så van vid det här laget men ändå är det jobbigt, men man hoppas ju så in i det sista att det ska ta sig. Detta var sista gången det kunde ske naturligt också så nu blir det garanterat ivf.
Och imorse kom mensen, så nu räknar jag 23 dagar fram då det är spraystart.