Hejsan, svejsan!!
Idag har jag sjukt ont i magen, äl börjar närma sig. Just nu är jag lite nervös över att det är FÖR många ägg som mognar. Men läkaren sa ju igår att det är ok så man får väl lita på det.
Har varit på intervju idag, tack Liffan för din tanke!!
Det var bland den roligaste och konstigaste intervju jag varit på
Jag kan ju inte säga vilket ställe det var, men hade jag gjort det hade ni nog förstått bättre. Men de var inte alls vana av att intervju och det märkets
De ställde i princip ingen fråga till mig, eller ville veta något om mig. De var liksom mer ett samtal oss alla emellan (de var 4 från dom) och ibland pratade de med varandra och jag tänkte, hallå, detta är en intervju
Så efter jag suttit och skrattat i ca 1 timme var "intervjun" slut och de kände sig nöjda. Jag frågade om de inte ville veta nåt mer om mig, men de var jätte nöjda med min intervju och vad jag jobbat med tidigare och sa flera gånger att jag skulle passa jätte bra för tjänsten. Och han som tackade av mig sa när jag skulle gå att det var en mycket bra genomförd intervju....ok.....??? Men de ska träffa några till och ge besked om ca 2-3 veckor. Detta är absolut inte mitt drömjobb, men det är ett jobb och de 4 jag träffade var hur sköna som helst. Jag kom ut med ett leende på läpparna, om man jämför med i tis....Så vi får se.
Jag har också frikort - grymt skönt!!
Skönt att det gick bra idag när du tog ditt blodprov, nu håller vi tummarna att resultatet blir bra
Mia: Bra med positiva tankar!! Önskar dig stort lycka till nu idag. Och som sagt det behövs bara ett och att de inte har ringt är ju jätte bra för det betyder att ett har överlevt!! Jippi!!!! Jag tror att med ivf får man nog bara tänka små steg i taget. Nu har ni ett ägg som överlevt, det är jätte bra. Skulle det inte gå vägen får man ta det då. Man får nog försöka att inte tänka så mycket vad som kan gå fel under vägens gång för då blir man nog knäpp. *kramar till dig*