Stella Kardunn skrev 2010-03-25 08:58:57 följande:
Härligt nu rör det på sig! Jag sitter här och fnissar åt mig själv nu förövrigt, för nu blev JAG jättenervös...smygkikade nämligen i medlemslistan och du hade 4/2 på remissen, jag har 19/2, vilket förhoppningsvis innebär att jag kommer att få min kallelse ca 2 veckor efter dig...
Då borde du få hem brevet ganska snart du med, vad roligt!! Jag har också ett jobb där jag reser runt med vår chef (ca 1 gång i månaden). Utöver det så har vi 3ggr per år lite längre resor. Jag har dock kommit överens om med min chef att jag inte behöver åka på de längre seminarierna om det "krockar" med allt detta...så nu är han en fena på min menscykel, pergokurer oxh allt annat som en stackars 31-årig chef inte skall behöva utsättas för
.
Jag pratade med honom förresten och sa att vårt förra samtal inte sköttes så snyggt när jag blev sjuk. Stackarn, kan har inget minne av allt han sa, men bad så mycket om ursäkt så nu är allt frid & fröjd mellan oss, skönt!
MaMaS skrev 2010-03-25 09:32:59 följande:
Liffan: Jaså det är där du varit - har ju saknat dig! Välkommen hem igen! Nä, jag vill inte heller vara ledsen, men tyvärr blir det så. Därför jag inte orkar tänka på det, för man orkar inte vara ledsen mer tillslut. Min stackars sambo får ta många smällar, usch, får lite dåligt samvete ibland när allt går ut över honom Idag ska jag iallafall äta lunch med en kompis och sen blir det nog en promenad på stan, det ska bli mysigt. Borde inte du har bim snart?
Jag tror att alla vi som går igenom detta har killar/makar som är härdade vid det här laget...det är i såna stunder jag uppskattar att jag har en så snäll kille. När jag blir ledsen eller arg så skriker han aldrig tillbaka utan kramar mig bara (vilket resulterar i att jag vill slå till honom, visserligen) men ändå