MIA SD skrev 2010-03-23 10:59:06 följande:
Ruvar, ruvar, ruvar, ruvarI natt skall jag provjobba på mitt nya jobb!?! Spännande men framförallt så kanske jag slipper tänka lite..Pratade men ssk igår och han sa att dessa två veckor är de längsta i mitt liv och hon har rätt!!!!!!!!!!!!!! 5 dagar down...
5 dagar är ju jättesnart!! Jag hoppas att det blir ett toppresultat
Stella Kardunn skrev 2010-03-23 11:37:52 följande:
Det beror på våffeljärnet och inte på dig! Vi har två våffeljärn i vår familj (konsekvensen av 2 kompletta hushåll som slagits ihop). Det ena gör helt frasiga våfflor från våffla 1, det andra får man däremot passa hit och dit och dutta med smör och annat för att få dem frasiga, men lika frasiga som i de andra järnet blir de aldrig! Nu har jag inte "hjärta" att slänga ut det eftersom det funkar, men jag använder självklart det andra i första hand.Kan också meddela att jag tyvärr inte har någon möjlighet att komma och fika nästa vecka, vi åker norrut tidigt på torsdag morgon för att fira påsken med min släkt så jag känner inte att jag har tid att åka ner till Gbg på onsdag kväll. Jag hoppas dock ni får trevligt. Förövrigt öser regnet ner och jag är ingenmansland mellan ÄL och mens...
Vad tråkigt att du inte ka vara med och fika! Men det kommer säkert fler tillfällen:). Vad mysigt att åka till familjen och fira påsk. jag har turen som bor här i Gbg då all min familj bor just här...men jag vet hur mkt min sambo saknar sina föräldrar som bor nedanför Sthlm. Då sitter vi i samma båt-mellan äl & mens. TÄNK om det bara kunde ta sig, bara sådär.
Försöker79-hur mår du? Du är alltid så duktig på att peppa och komma med fina kommentarer om oss alla andra. Nu vill vi veta hur DU mår
Måste bara berätta-har gett upp akupunkturen och har övergått till Akupessur. Det var heeelt underbart!! Det var som en blandning mellan massage och tortyr, men jag lovar att jag gick ut med rak rygg! Kom in neråtböjd för jag hade fortfarande lite ont.
Var hos gyn idag, har 2 små cystor som bör försvinna av sig själva vid mens. Nu ska jag ta mig i kragen och ringa SU imorgon.
kram på er alla söta!