God morgon i tråden!
Jag har kollat lite, men kan tyvärr inte imorgon då vi har lite bröllopsförberedelser att stå i...känns som en evighet kvar och jag har latat mig lite med allt, men insåg precis att det bara är 10 veckor kvar...
Hoppas ni får en underbar pre-fika . Ser fram emot att träffa er alla nästa onsdag!
Lycklig vill ha mer skrev 2010-03-29 11:12:21 följande:
Jäkla skitmens. När man inte vill att den ska komma så kommer den alltid och tvärt om. Är på dag 34 i dag och den visar sig inte och nej tyvärr är jag inte gravid. Hade hoppats att få börjat på sprutorna i helgen men nej då. Håll tummarna för att den kommer snart.
Visst är det så sjukt irriterande?? Jag lovar, mensen lever ett eget liv vars enda uppgift är att göra oss galna!
Stella Kardunn skrev 2010-03-29 11:20:15 följande:
Jag kan inte annat än hålla med, jag är övertygad om att den gör allt för att jävlas Själv hoppas jag på normal eller tidig den här månaden då jag ska sova borta hela påsken och jag helst klarar av de första 2 dagarna hemma. Drömscenariot...dvs ett test i påskägget till sambon törs jag inte ens hoppas på...
...drömmer vidare på ditt scenario...hade varit lika fint på sambons födelsedag eller som en julklapp:). Men påskägg hade vart nåt extra
MaMaS skrev 2010-03-29 13:39:25 följande:
Vad roligt att så många kan den 7 april!! Liffan: Skönt att ni hade det mysigt på spa, fast det var mycket folk. Det är lite tråkigt när ett ställe blivit väldigt populärt att alla ska dit. Hoppas mensen fortsätter med sin frånvaro Macpau: Jag tror jag har glömt att säga GRATTIS till dig och din tid hos sahlgrenska, fantastiskt att det rör på sig!!! (ursäkta mitt sena svar) Ja, mensen lever verkligen sitt egna liv, kommer alltid när man inte vill att den ska komma och när man väl vill ha den...ja, då kommer den inte.... Idag var jag på sahlgrenska och tog mitt
prog.prov. Frågade då när man får svar på alla andra prov vi tog i feb. Hade ju känns bra att veta att allt ser ok ut. Då kom det fram att läkaren vi haft har slutat....så nu har vi ingen, så inte så konstigt att vi inte fått några papper...suck, säger jag bara. Det kanske kan vara bra att meddela en sån sak kanske..... Liffan, har du fått svar på ditt prog.värde?
Tyvärr är SU lite så...jag har nästan aldrig haft samma läkare under min utredning. Men man lär känna en väldans många läkare! Vad fick ni för förklaring? Hur ska ni få era resultat nu?
kram på er alla & ha en fin dag!