fröke skrev 2010-03-31 16:31:25 följande:
Hej allihopa!Jag undrar om det är ok om jag hakar på er tråd?Jag har precis gjort ett IVF på Carlanderska, har testdag i morgon men mensen har kommit igång idag så det lär ju vara negativt i morgon om man säger så. Vi har ett embryo i frysen så det blir dags att använda det nästa gång.Såg att ni diskuterade det där med nedreglering jag undrar också lite över det.Jag har nämligen inte gjort det utan har följt min vanliga cykel. Vi fick ut 7 ägg varav 5 gick vidare till långtidsodling och två klarade sig hela vägen. Vilken trevlig tråd ni verkar ha med fika och allt. Har inte hunnit läsa in mig på alla än, men ska sätta mig och göra det nu.Ha det så bra så länge
Hej fröke! Du är så välkommen hit! Jag ska också köra den långa perioden med nedreglering men då jag inte ens varit på 1a möte än så har jag inga kloka ord/idéer att bidra med, tyvärr
. Så du kör via Carlanderska, har ni gjort allt via dem eller har ni gjort utredning på annat håll? Skulle vara intressant att höra lite om din bakgrund (bara om du vill dela med dig givetvis).
Ja, det är en väldigt trevlig tråd men jag kan vara partisk...varmt välkommen att hänga på och fika om du vill! Vi har två testpiloter som är ute och sonderar terrängen redan idag, resten av gänget ska ha premiär nästa onsdag
Glad påsk påsk & ha det gott!