Lycklig vill ha mer skrev 2010-04-06 17:04:17 följande:
Ultraljudet gick bra i helgen. Det såg bra ut men det gjorde det förra omgången också vid den tiden. Jag hade ca 15 blåsor på ena sidan och 10 på andra så tendens till överstimulering så de sänkte min sprutdos lite grann. Ska tillbaka i morgon igen och se hur det går. Jag vågar inte hoppas på någonting förrän det ser ok ut i morgon, att de har växt till sig den här gången. Förra omgången stannade de runt 10 mm. Men i och för sig i söndags så var de 10-12 mm stora så det är ju ett framsteg i alla fall. Hursomhelst så ska det bli spännande med nytt vul i morgon.
åh vad spänande!! Jag förstår att du inte vågar hoppas, men nu ska det bara funka. Det bådar ju gott iallafall. Du verkar ha en hel del blåsor, känns det något? Är det ömt? kram:)
Liffan-vilken gullig sambo du har som kommer med mat
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
. Hur mår du, lite bättre?
Försöker- ja usch, det värsta är "oförklarligt" barnlös...vad ska man göra då liksom? Jag tror som du säger, att man inte kan acceptera en sån förklaring, till skillnad mot att man kanske faktiskt vet vad problemet är och försöker göra något åt det...annars är man ju så jäkla hjälplös...jag vet att jag har trång passage i min högra äggledare, och den vänstra är ok men inte fullt ut den heller.