Vitsippan: Åh, nu är det verkligen nära. Nu håller vi tummarna!! Det är väl fördelen att bo i sverige att vi har olika skydd här och där.
Macpau: 2 veckor är ju inte alls lång tid - tjoho!!! Men då borde du väl hinna med en gång innan sommaren tycker jag
Eftersom vi är lika rädda för äggplock får du vara min testkanin med det
och då måste du vara ärlig hur det VERKLIGEN var!
Liffan: Mysigt med föräldrarna på besök. Mina föräldrar är skilda och kan inte ens se varandra utan att bråka. Så ibland kan man sakna dom stunderna när alla kunde umgås tillsammans. Så njut
Ja, du sova är inte det lättaste med pergo. Jag ska ju börja idag så antar att detta var min sista natt jag kunde sova ordentligt på några dagar, men, men det får man nog stå ut med. Men det lär ju vara pergon som spökat för dig också. Har du börjat få några känningar i magen för äl borde väl vara på g?
Idag ska jag till stan, min sambo fyller år nästa vecka och ska hitta en present. Hoppas det går smärtfritt
Annars kan man ju alltid köpa en kaffe och sätta sig ute i solen ett tag. Vissa dagar är det faktiskt helt ok att inte jobba på (om man får säga så)
Önskar er alla en super skön helg!
Kram