Finiz skrev 2010-04-15 08:03:00 följande:
Hej på er!Hoppas alla har det bra!FrkSommar: Vad har du fått för biverkningar?Jag är nu på spraydag 10 och just nu har jag inga direkta biverkningar, men det var värre i helgen. Då mådde jag piss, hade som ångestattacker och kunde inte sova på nätterna, var liksom i en dimma. Usch det var inte roligt. Men nu är det bättre och på tisdag är det dags att börja med sprutor.. är jättenervös för dom.
Det kommer att gå jättebra med sprutorna- sikta, blunda & stick! Nä, skämt åsido, jag väljer att förtränga det med sprutandet...men saken är att alla klarar det, t.o.m JAG ska fixa det:). Håller tummarna att allt går smidigt och inte känns så mycket.
Liffan skrev 2010-04-15 10:33:42 följande:
Godförmiddag! är så osugen på att sitta framför datorn idag - skulle hellre komma ut i det fina, fina vädret... Macpau: lediga fredagar is the shit! ska du göra något roligt? eller var det nu du hade jobbhelger framför dig? jag ska också vara ledig imorgon och åka på weekendtrip med sambo. ska bli så skönt att komma iväg och hänga lite med varandra!Finiz: grattis till sprayande och snart sprutande!
Tjena! Åh vad mysigt med en weekendresa tillsammans! Vart ska ni? *nyfiken i en strut*. För min del så tar jag ut en kompdag, så jag ska gå på massage, sen sparytanning (ska testa hur det blir inför bröllopet). Efter det ska jag till optikern och försöka mig på att skaffa linser till bröllopet och till sist ska jag på after work! Ingen latdag där inte
. Lika bra det, för jag är hyfsat raslös av mig.