MaMaS skrev 2010-04-15 14:16:55 följande:
Hej! Mår lite bättre idag (psykiskt) men vaknade istället i morse med migrän som inte vill ge med sig jag hade behövt ta "riktiga" tabletter och inte bara panodil, men det står ju överallt att man inte ska det när man försöker bli gravid så vill helst inte det nu när jag är nära äl. Men snart ger jag upp och tar iallafall, för dunkande huvud är inget vidare. Sprang ute för första gången igår, runt delsjön. Jätte mysig slinga för er som brukar springa, men ibland får jag huvudvärk efter jag sprungit. Framför allt när jag tagit i lite extra det det var väl det som hände igår. Så visste redan igår kväll att jag skulle ha migrän idag. Liffan: Låter hur mysigt som helst med Bryssel. Njut lite för mig också Macpau: vilken heldag du kommer få imorgon!! Hoppas det går bra med linserna Nu ska jag nog lägga mig i soffan igen - huvudet bankar
åh nej vad trist med huvudvärk, men skönt att höra att det känns lite lättare i själen
kram på dig.
Liffan skrev 2010-04-15 14:18:59 följande:
fast nu såg jag på
gp.se att landvetter har stängt pga askmoln från vulkanutbrottet på Island. så absurt. all flygtrafik i sverige stänger kl 22 ikväll och det verkar vara lite kaotiskt även på andra håll i Europa. så nu kanske det inte blir någon weekendtrip... väntar med spänning...
Oh no!! Hoppas att ni kommer iväg!
Idag ska jag på jobb afterwork & sen träffa en annan fl tjej. Vi har hängt ihop i ett drygt år och hon har precis ställts i ivf kö på SU. Ska se om hon är intresserad att hänga på när vi ses nästa gång. För visst ska vi försöka få till en till träff innnan alla "loggar ut" för sommaren?
kramar