MissDrutten skrev 2010-04-02 21:43:52 följande:
HejNu är jag ruvare!!ÄP i onsdags var inte så smärtsamt utan gick hyfsat lätt. Fick be om mer morfin vid ett tillfälle och sedan gick det bra. Efteråt har jag haft som rejäl mensvärk och är öm och svullen. De hittade 6 ägg vilket jag blev lite besviken på iom att de sett så många äggblåsor på ultraljudet, men det visade sig att det var färre som var redo än de trott.Idag var vi så nere i göteborg och fick ett fint och befruktat ägg insatt. Ytterligare fyra ägg hade befruktats och sparas i frysen. Så nu har vi ett litet "påskägg", som barnmorskan kallade det.Håller nu tummarna för att det stannar kvar.
Ååååh, vad spännande!! Måste vara superskönt äp gick smidigt. Hur långt tar det ungefär med äp? Nu är det bara att vänta och se då
Liffan-måste vara skönt att ha tagit det steget! Nu fick jag lite dåligt samvete då våra papper har legat här hemma i fleeeera veckor nu...ska nog ta en rush idag:)
Här är allt ok. Har haft världens kortaste mens som började i frdags kväll och slut typ nu... plus en jäkla massa finnar i ansiktet. Jag är för gammla för en finnexplosion i ansiktet!! *suck*
Kram på er alla, hoppas ni har haft en lugn & avslappnande påsk