Macpau skrev 2010-03-03 15:37:19 följande:
åh...jag är en sån som avverkar gravtest på löpande band-2 per månad. Men min sambo sa att det är ett litet pris, om det innebär att jag bibehåller min mentala hälsa någotsånär . Annars går jag bara och hoppas! Nu testar jag 2 dar innan bim & på bim dagen. en är det över. Jag kan släppa det:). Ja, det vore jättetrevligt om du hade möjligheten att träffas du med:). Jag förstår fullständigt-om man inte bor i Gbg kan det vara lite meckigt. Vi får helt enkelt se vad som passar de flesta och ta det därifrån!
hi, hi, hi, hi...fnissade gott för mig själv här när jag läste det här och kom genast att tänka på uttrycket att det är svårt att lära gamla hundar att sitta...
Men jag håller med dig till viss del, de månader den verkligen är lite senare än vanligt (jag är hopplöst regelbunden obehandlad, men kan fela på ett par dagar när jag äter pergo) kanske man borde köpa ett test för att få det "överstökat" istället för att gå och våndas de där extra dagarna...brukar som regel lova mig själv att jag får köpa ett på dag 30, vilket hittills har inneburit att den som regel kommit på morgonen dag 30 om den är sen...och jag är övertygad om att det är på ren jävelskap den gör så med
(och jo jag vet att det är knäppt att tro att den har en egen vilja)....